6 Eki 2015

Yeniler #15 | Forum Mersin / Pull&Bear, Watsons, Migros, Trendyol ve Doğum Günü Hediyelerim

Herkese yeniden merhaba,

Bu aralar ard arda alışveriş yazıları paylaştım, size bunu önceden de belirtmiştim. Sondan başa doğru gitmek daha mantıklı olur diye paylaşmadığım sıralarda yaptığım ilk alışverişi en sona bıraktım. Burdaki en azından kıyafetleri hala indirim stokları olan mağazalarda bulabilirsiniz belki.


Forum Mersin'e gittiğimizde ilk uğradığım mağazalar; İnditex grubun Adanada olmayan markalarıdır. Sonunda Optimum Avm'ye Stradivarius, Bershka, Pull&Bear açıldı da Mersinden buraya taşıma son buldu! Bu parçaları da Optimum'a açılmadan hemen önce indirimden almıştım. İyi ki de almışım çünkü; Adanaya sadece yeni sezon geldi.

Böyle renkli sweatler bu yıl çok modaydı. Moda olanı takip etmek bana mantıklı gelmiyor. Kendinizi neyin içinde iyi hissediyorsanız moda o en azından benim için, eski kıyafetler modadan çok daha özel ve trend benim için. Yeni sezona dalıp başkasıyla pişti olma sorunum da yok :)

Sweat: 24,99 lira.


Çiçekli desenlerden devam ederek asimetrik kesin incecik, tiril tiril bir hırka aldım. Renklerini ve desenini inanılmaz sevdim! Fiyatı: 19,99 lira


Boyama kalemleri, kitaplar derken böyle bir kalemlik/düzenleyici şart olmuştu. Farkettiyseniz ortadaki saksıda rimel/kalem gibi makyaj malzemeleri var, birini de makyaj masamda kullanıyorum. Aldığımız hafta bahçe malzemeleri ve saksılar %40 indirimliydi, fiyatı:7,99 liraya geldi.


Watsons'dan küçük bir ihtiyaç alışverişi yapmıştım. Bu çanita mendiller çok şık görünüyorlardı. Fiyatı:1,99 lira

Yine Watsons'ın cupcake ıslak mendillerinden aldım paketini açtığım için fotografa eklemek istemedim. Fiyatı:2,99 lira

Günlük pedlerinden çok memnunum, tavsiye ederim. Fiyatı:1,25 lira.

Nyc'nin Sky Rise rimelini çok övüyorlardı fiyatı:6,99 lira olunca denememek olmazdı. Nyc hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.


Oje almaya yeni başlayınca her renkten alası geliyor insanın, ilk koyu renk ojem hayırlı olsun.

Pastel 63 numara oje; fiyatı:3,5 lira

Flormar 246 numaralı Cream Silk oje; fiyatı:2,5 lira.


Bu şirin kupayı sadece 2 liraya Kitapsan'dan aldım. Bu seri %50 indirimliydi. Kulbu olmadığı için sıcak içeceklerde çok sağlıklı olmayacağını düşünerek, kirli fırçalarımı ayırmak için kullanmaya karar verdim.


Herhangi bir markette, kırtasiyede boyama kalemi görünce aklım gidiyor niyeyse. Keçeli kalem seti ve kuru boyayı Kiler marketten tanesi 5 lira gibi bir fiyata aldım. Renkler çok başarılı değil ama elimin altında seçenek olması çok güzel.

Tekli kalemlerden çok memnunum. Üsttekileri D&R'dan aldım tanesi 1,5 lira.her rengi var bende.

Yanındaki bordo ve yeşili de boyaları çok sevdiğimi bilen kardeşim @birtutamben hediye almış. Böyle anlık minik hediyeler insanı çok mutlu ediyor!


Kardeşim her yıl olduğu gibi bu yıl da Penti indirimden büyük bir çıkarma yaptı. Bana da bu şirinleri almış:)


Babet çorabı yaz kış kullandığım için çorapları stokladığım doğrudur :)
Kedili mavi çorap sosyete pazarından sadece 1 lira:)
Dündar markasının çoraplarının tanesi 2 lira.
Penti kedili çorap 2,37 lira. 


Uzun zamandır sırt çantası trendini takip ediyordum, açıkcası pek ilgimi çekmiyordu. Sanırım istesiğim çantayı bulamadığım için ilgimi çekememiş. Kalıp çantaları çok sevdiğim için görür görmez aşık oldum ve hemen attım sepete. Butik kapandığı için şu ara bulamayabilrsiniz ancak sık sık güncellerinor, butiğin adı yanlış hatırlamıyorsam Sırt Çantası Aşkı.

Çanta Trendyol, Fiyatı:29,99 


Gelelim Doğum günü hediyelerime <3

Makyaj malzemelerimi düzenlemek için ne zamandır düzenleyicilere baktığımı bilen kuzenim Koçtaştaki bu yeni çıkan düzenleyicilerden almış! Nasıl mutlu oldum, alır almaz yerleştirdim anlatamam. Zaten gördüğünüz gibi koleksiyon bile sayılmaz tam da malzemelerime göre yapılmış kendisi. Yakın zamanda nasıl düzenlediğim hakkında bir yazı yazacağım.


Boyama yapmayı ne kadar çok sevdiğimi bilen fıstıklarım; İnstagramdan @allaboutnur ve @pinkiesoftheday_ olarak tanıdığınız fıstıklarımdan ilk doğum günü hediyem! <3 


Fotoğraf çekmeyi, anı biriktirmeyi ve paylaşmayı çok sevdiğim için sarjım asla dayanmıyor ve priz aramakla geçiyor bazen zamanım. Bana bundan daha güzel bir hediye olamazdı. Artık kafam çok rahat!!

Benim aldıklarım ve doğum günü hediyelerim bunlardı. Sizle paylaşmayı ve ilerde kendi yazılarıma bakmak inanılmaz hoşuma gidiyor. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Beni diğer sosyal medya hesaplarından da takip edebilirsiniz;

İnstagram/Twitter/Snapchat: bakimgunlugu

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...