1 Haz 2015

Bitenler #8 | Mayıs


Herkese yeniden merhaba;

Makyaj bloglarında en sevdiğim serilerden olan bitenler yazımı yazmaktan çok büyük keyif alıyorum, niye mi? Artık aylık rutin haline getirdim. Her ayın bitenlerini sayısı farketmeksizin yeni ay başlangıcında yazıyorum ve dikkat ettim ki daha çok ürün bitiriyorum. Biriktirip 3-4 aya bir yazmak bana göre değilmiş. Bu ay küçüklü büyüklü tam 20 ürün bitti.




Saç ürünlerimle başlayalım.

Giovanni markasının mandalina ve papaya özlü ultra hacim veren şampuanını ve saç kremini bitirdim. Benim şampuanlar alırken tercihlerimi yağlı saçlılar ya da hacim veren seriler çok etkiliyor genellikle bu iki özellikten birini alıyorum. Bu şampuanın kokusu, yapısı çok güzeldi. Kokusu tam bir yaz kokusu, insana tatil deniz kum güneş dedirtiyor. Ultra hacim verdi diyemem. Temizlik hisside güzeldi. Güzel bir indirimde denk gelirsem alırım. Normal fiyatları bana göre pahalı. Marka deney yapmıyor ve tavşan ikonu var.

Taft saç spreyi; aldığım bir ürün değil, Yengem almanyaya dönerken bana kalan ürünler arasındaydı. Sıradan bir ürün. Deney yaptıkları için almam.

Tatlı badem yağı ve hindistan cevizi yağını saçım için kullandım. Arada yağ maskeleri yapmak lazım. Bir sonraki tercihim katı hindistan cevizi yağı almaktan yana olacak.

Osmo effects wonder 10 (10 etkili keratin bazlı durulanmayan sprey maske) 10 etkisi olduğu söyleniyor. Bence sadece güzel kokuyor, seyahatlerde bana eşlik etti. Saç uçlarıma duş sonrası nemlendirme adına kullandım. Olmasa da olur bir ürün. Marka hakkında deney yapıyor ya da yapmıyor bilgisini bulamadım.


Cilt bakımıyla devam ediyorum;

Ahenk gül suyu; ben aktardan aldım. Icilebilir olması benim için yeterli. Cilt bakım rutinimde asla tonik olarak değil, eve geldikten sonra ve akşam cilt bakim rutinimden önce kullandığım ürünler arasında.

PCO koyun plesantası maskesi; adı bile iğrenç. Asla alacağım bir ürün değil. Elimde olduğu için meraktan kullandım ama tek kullanımda cildinde kızarıklık tahriş yaratanları duymuştum, neyseki bende öyle bir sorun olmadı. 

Dirty works göz kremi; bu biten ilk göz kremim. Yedeğimi açtım. Deney yapmayan markaların göz kremi seçeneklerine açığım.

Fouf yumuşak çamur maskesi; fena değildi. Elimdeki çamur maskesinden memnun kalmazsam ve bulabilirsem alabilirim. Fouf deney yapmayan bir marka.

Fouf gece kremi; ceviz içi gibi kokuyordu. Kokusundan çok hoşlanmadım. Cildimi de hafif yağlandırdı gibi geldi bana. Bu iki tester bana ürün hakkında alırım almam kararını vermem açısından oldukça uzun bir süre yetti.


Calvin Klein IN2U parfüm; çok çok uzun zamandır bendeydi. Son kullanma tarihinin bitmesine 1 ay kala günlük kullanmaya başladım ve ürün kullanmaya kıyamamazlık yapmayın ben de yapmıcam. Son kullanma tarihi ya geçiyor ya da tarihi geçmesin diye hergün kullanmaktan üründen soğuyorsunuz. 

Dalan d'Olive zeytinyağlı el kremi; çantamın olmazsa olmaz kremlerinden. Emilimi, kokusu, yapısı, marka HA Rİ KA. Her zaman alırım.

Arko Nem zeytinyağlı krem; çok yoğundu. Ellerimde kullanamadım. Seyahat boyu ayak kremi oldu. Evyap grubu deney yapıyor mu bilmiyorum. Mail atacağım firmalar arasında.

Scholl anında ağrıyı gideren koruyucu bant; instagramda çekiliş kazanarak scholl ürünlerine sahip olmuştum. Sahibinin kim olduğuna bakmadan instagramda da paylaşmış bulundum. Sahibine bakınca içinde scholl markası olan tüm paylaşımlarımı sildim. Reckitt Benckiser firması hayvanlar üzerinde deney yapan şirketler arasında. Scholl markasının kime bağlı olduğuna bakmadan paylaşım yaptığım için özür diliyorum.


Kişisel bakımını evde yapanlardanım. Bu konuda kullandığım ürünleri de paylaşmaya karar verdim. Vi-vet markasının hindistan cevizli olduğunu görünce atladığım ağdasından pek memnun kalmadım. Ilk sefer kullandığımda sorun yaşadığımi hatırlamıyorum ancak 2. Seferinde ürün sakızlaşmaya başlamıştı. Hindistan cevizi de kokmuyordu. Yanılıp şaşırmazsam tekrar almam.

Signal white now diş macunu; bence piyasadaki en kötü macunlardan. Evde olduğu için bitsin diye kullandım. Beyazlattığı yok ve diş fırçami boyuyor. Marka zaten deney yapıyor ama yapmasa da almazdım. Maalesef elimde bir tane daha var onu da bitirip bu macunu bir daha görmek bile istemiyorum.

Perlodent med ağız bakım suyu; elimdeki ürünlerden biriydi. Diş hekimim artık ağız çalkama suyu kullanmama gerek kalmadığını söyleyince bu seyahat boyunu bitirdim. Fena değildi.

Heltha+ yanık jeli; çok şükür ki kullanmama gerek kalmadı ve ürünün son kullanma tarihi geçti. Etkilimiydi acaba merak ettim. Ürün lilakutudan çıkmıştı.

Yazımda geçen ve daha öncesinden detaylı yazısını yazdığım ürünler;

Saç Bakım #6 | Giovanni 2chic Mandalina ve Papaya Yağı Özlü Ultra Hacim Serisi




Diğer Biten ürünlerimin yazıları;

Bitenler #1

Bitenler #6


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...