2 Haz 2015

Saç Köpüğü #1 | Urban Care Shake 'N' Repair Bakım Köpüğü

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size çok üzerine çok konuşulan, benim çok sevdiğim bir markanın en son ürününden bahsedeceğim.


Bu ürün şanslı bir zamanıma geldi ve daha raflara ve makyaj bloglarına gönderilmeden çekilişlerini kazanmamla benim oldu.

Bu ürüne ilk sahip olanlardan biri olarak yorumumu erken yapmak istemedim. Hatta bir ara bu ürünün çok abartıldığını ve bence etkisiz olduğunu düşünüp oldukça olumsuz bir yazı yazacaktım ki iyi ki yazmamışım diyorum şimdi.

Neden mi?

Ben bu köpüğü bakım köpüğü olarak değil çok güzel kokan şekillendirme özelliğinin yanı sıra bakım yapan bir ürün olduğunu sanıyordum. Bu nedenle övgüyle bahsedenleri anlamamış aksine üründen bir ara tamamen uzaklaşmıştım.


Elimdeki ürünleri incelerken nihayet arkasını okuma zahmetine girdim ve bu köpüğün aslında şekillendirmeyi vaadetmediğini sadece bakım yapıp nemlendirme özelliği olduğunu farkettiğim anda ben ne yaptım dedim.

Ürünün iki çeşidi var bana gelen bukleli saçlara özel olanı. Üründen artık şekillendirme beklemediğim ve saçlarım her gün yıkandığı için kıvırcık saçlı bir insanın saç uçları kadar kuru saçlara sahip olduğum için bu durum b,raz işime geldi. Elektriklenme benimde sorunlarımdan biri bunu çok güzel bir şekilde kontrol altına almayı başardı.

İçindeki süt proteinleri ve anti frizz kontrolü sayesinde hem elektriklenmeyi hem de üzerine kullanacağınız (kokusuz olmasına dikkat edin, o kadar yoğun ve özel bir kokusu var ki ne bastırılmasını, ne de başka bir kokuyla karışmasını istemezsiniz.) ürüne güze bir alt yapı hazırlıyor diyebilirim.


Köpüğün yapısı gördüklerimin arasında en toklardan biri. Normal şekillendirici bir köpükle arasındaki fark bariz ortada. Normal köpükler daha tabir yerindeyse cıvıklaşıyor ancak shake n repair ellerinizi birleştirene kadar formunu koruyor.

Köpüklerin verdiği az da olsa sertliğin aksine yumuşacık yapıyor, saç uçlarınızın nemli olduğunu hissedebiliyorsunuz. Ben bir kere kırılmış saçın ürünlerle onarılabildiğine inananlardan değilim. Bakım yapıyor evet ama kırık saç uçlarınızı onarıyor diye bi şey yok. Görünümünü daha pürüzsüzleştiriyor diyebilirim.

Boya kullanıyorsanız, saçınıza öncesi ve sonrası kullandığınızda sanıyorum saçınıza verdiği zararı azaltmayı vaadediyor. Boya kullanmadığım için bu özelliği hakkında yorum yapamıyorum.

Günün her anı özellikle yazın kurutan havalarda istediğiniz zaman kullanabiliyorsunuz. Plaj çantamın demirbaşı olacağı kesin. 

Bu köpükten şekillendirme beklemezseniz, sadece bakım yapsın saç uçlarım neme doysun ve şu ana kadar kokladığım en en en güzel saç ürünü benimle olsun diyorsanız. Bu ürün sizin için biçilmiş kaftan. 

Urban Care hayvanlar üzerinde deney yapmayan, politikalarını oldukça beğendiğim tavşan ikonuna sahip bir marka.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Böyle bişi yok 😍😍 efsane bir koku sendende yorum bekliyorum🙆

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...