8 Haz 2015

Yeniler #8 | Decathlon, Watsons, Rossmann, D&R, Migros


Herkese yeniden merhaba,

Geçtiğimiz haftasonu uzun zaman sonra ilk defa Avm'ye gittim ve küçük bir alışveriş yaptım. 

Siz hiç poşet almadan alışveriş yaptınız mı?

Mutlaka yapmalısınız! Çok zevkli ve evde kalabalık olmuyor. Doğaya da katkıda bulunuyorsunuz. Daha az yorulmanızda cabası. Alışveriş çantaları olarak Gratis, Watsons'ın belirli bir alışveriş üzerine verilen çantaları çok kullanışlı oluyor.

Gelelim neler aldığıma :)




Optimum Avm'ye gitme amaçlarımdan biri Decathlon biri de Rossmanndı.

Yürüyüş yapmaya başladım ve hissettirdiği enerji muhteşem. Bu ayakkabılarıda geçtiğimiz yıldan bu yana görüyordum. Fiyatları çok komik. 39.90 lira. Yürüyüş/koşu ayakkabısı olarak geçiyor. Çok hafif. Umarım keyifle kullanırım ve su torbalarım olmadan yürüyüşlerime devam ederim.

Ayakkabı giydiğiniz çorabın rengini direk gösteriyor. Beyaz bir sürü çorabım var ama havlu çorabım yoktu. 3 tanesi 5.90 olunca almak istedim. Bu tarz çorapları almadan önce deneyin. Benim numaram 38-39 olmasına rağmen 35-38 olanı bana tam oldu. Diğer 39-42 olanla arasında uçurum büyüklük var.




Optimuma gitme amaçlarımdan ikincisi Rossmann.

Rossmann'ın kendi ürünlerini çok büyük bir keyifle kullanıyorum. Mağazanın kendi ürünleri Alman ve çok büyük bir geneli hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Kendi markalarını tek tek araştıramadım. Mail sonuçlarıni bekliyorum. Mail cevapları toplu şekilde geldiğinde yayınlanacak -bu baya zaman alacak gibi duruyor- markalar hakkında genel olarak deney yapıyor yapmıyor ya da hangi bölgede olduğuna dair uzun bir yazı hazırlığındayım.

Lilibe pamukları önceden kullanmış memnun kalmıştım. 120 tanesi 2.90 fiyat olarakta gayet uygun.

Perlodent mumlu nane aromalı dış ipi. Benim şu ana kadar kullandığım en iyi artmasını ağızda bırakan bir dış ipi. 50 mt. 5.90 örnekse benri diş ipinden de memnunum o da 50 mt. 2.50 lira. Ancak arada perlodent alacağım. Verdiği hiç bir üründe yok.

Brookyln sakız bulunca aldım. Tarçınlısı çok güzel. 90 kuruş. Beyaz renkli nanelisindende aldık ancak o fotoğrafa yetişemedi.

Perlodent hassas dişler için dış fırçası; diş hassasiyetim olduğu için, diş hekimim hassas dişler için ya da yumuşak kıllı fırça kullanmamı önerdi. Deney yapmayan markalardan istediğime en uygun bu ikiliyi buldum. Fiyatı 2.90 lira.




Watsons'a öylesine girmiştim. Iyi ki de girmişim. Uzun zamandır raflarda görmediğim ihtiyaç çantamın vazgeçilmezi gördüğüm gibi aldım. Kasada da sordum, evet bir ara tedarikte sorun yaşamışlar bundan sonra sorun olmadığını söylediler. Umarım öyledir çünkü Watsons'ın en başarılı ağız bakım ürünlerinden biri. 2'lı fiyatı toplamda 100 paketli diş ipi var, 6.90 lira.

Günlük ped kullanmak aslında çok zararlı burdan ben de söylemiş olayım. 10'lü küçük paket görünce lazım olur diye alıyorum. Fiyati 1.25 lira.



Özellikle 5M Migroslarda çok güzel mutfak ve bahçe ürünleri var. Bu tatlılıl abidesi mini saksıyı fırçalarımi koymak için aldım fiyatı 2.95 ya da 2.65 olması lazım.




D&R 'dan boyama kitaplarım için bu renkli keçeli kalemleri aldım. Tabi ki istediğim stabilolardı ancak tane fiyatları çok değişken;3.25ten 5 liraya kadar değişiyor ve cok ton seçeneği var ve çok pahalı olduklarını düşünüyorum. Setlerde fiyatlar çok az oynuyor ve yine de çok pahalılar.

Faber castell birbirine geçmeli keçeli kalemleri aklımdaydı D&R'da iyi ki denemişim. Internetten alıverecektim yoksa. Keçeli kalem sesine dayanamıyorum ve faber castell kalemlerin ucu çok kalın detaylar için asla uygun değil. 

Bu kalemleri bulduğuma çok mutlu oldum. Ince ve kalın 2 ucu var. Kalın ucunu kullanacağımı pek sanmıyorum. Ses hassiyetimi denemek için kullanmaya çalışıcam. Ama ince ucu stabiloyla birebir aynı. Tane fiyatı 1.5 lira.



Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

2 yorum:

  1. Boya kalemleri cidden pahalı ben de geçenlerde boyama kitaplarım için kırtasiyeye gittim de kuru boya alıp döndüm cimriliğimden :D Hepsi çok güzel iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu boyama kitabı furyasından sonra mı böyle arttı yoksa hep mi pahalıydı bilmiyorum ama indirimde 10.95 liraya oldukça da kalın bir boyama kitabı alıp 90 liraya stabilo set almak ağrıma gidiyor doğrusu :D ben her zaman orta halli ama benim için yeterli olacak kadar ürün almaya önem veririm. 36 lı kuru boya kalemimi 15 liraya 6 renk Keçeli kalemimi 9 liraya aldım. Onlarla çok mutluyum 😇 illa o olacak diye takıntılarımız yok çok şükür :) biz böyle çok mutluyuz :)))
      çok teşekkür ederiim :***

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...