17 Haz 2015

Cantamda Ne Var #4 | Seyahat Makyaj Cantam


Herkese yeniden merhaba;

Dün yanımda getirdiğim cilt bakım ve kişisel bakım ürünlerimi göstermiştim. Bugün de yanımda getirdiğim makyaj malzemelerimi göstermek istedim. Zira havaar çok sıcak yüzüme bişiler sürmek zor geliyor canım istediğimde kullandığım ürünler de çok az. Her zamanki makyajım yok gibi makyaj ürünleri aşağıda 




Göz altlarım ve varsa lekelerimi kapatma rutinimi görmekten artık sıkıldınız biliyorum.Sırasıyla bir kez daha anlatıyorum;

CoverAll palet yapısı bana kalın ama kullanılmayacak gibi değil. Göz altlarımı nemlendirmeden kullanmak biraz zor ancak içindeki renkler de kullanışlı. Göz altlarım için somon rengini kullanıyorum. Kırmızılıklarım varsa yeşil, daha yoğun kapatıcılık istiyorsam pembe rengi kullanıyorum. Aydınlatıcı kullanmak pek bana göre değil. 

Parmaklarımda ısıtıp göz altlarıma ve lekelerime yumuşak hareketlerle uyguluyorum. Üzerinden nemli eklips süngerimle geçip iz kalmamasını sağlıyorum. 

CoverAll kapatıcımı yogun kapatıcılık istediğimde paletin arkasına genelde de günlük tek başına sadece süngerle kullanıyorum. 

Üzerinden mutlaka pudrayla geçip sabitliyorum. 

Isim bittiğinde değil bir sonraki kullanımda beyaz sabunla süngerimi yıkayıp kullanıyorum. Daha hijyenik oluyor bana göre.




Flormar allığı instagramdan pinkiesoftheday_ hesabının sahibesi Özge'm hediye etti. Başta o kadar koyu bir pembeyle karşılaştım ki bu allığı kullanırsam pancara dönerim dedim ama tüpten çok koyu bir pembe çıkmasına rağmen o kadar doğal duruyor ki çok sevdim. 

Göz makyajı yapmak sadece rimelden ibaret olduğu için paletlerimi satmıştım. Far bazım elimde kalmasın diye krem allıkların altına baz olarak kullanmayı denedim. Sonuç oldukça başarılı!

Essence 24 saat kalıcı rimelden çok memnunum. Watsons'ın kirpik kıvırıcısıyla çok iyi bir ikili oldu.




Makyaj ürünlerim bitti sırada aksesuar var. Saatin yanına bileklik takmak artık alışkanlık oldu. Yanıma bunları aldım.

Eklem yüzüğü benim tarzımmış geç keşfettim. Iyi ki moda oldu.


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Adsız6/17/2015

    Kullandığın tüm ürünler cruelty free mi? Ve bana cruelty free bb krem önerir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ordaki sabun dove markasının onu fikir olsun diye ekledim. Dove markası hayvanlar üzerinde deney yapıyor. Elimde olduğu için kullanıyorum. Bb krem kullanmıyorum ama balm shelterı öneririm. Kapatmaní gereken yerleri kapatıcıyla kapatıp üzerine daha hafif bir ürün kullanmanızı tavsiye ederim. Hem ince yapılı hem de güneş koruma faktörü içeriyor. Wet n wild the balm ecotools flormar cruelty free. Eklips marka gratisr ait mail attım gratise cevao bekliyorum.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Diiimi :)) bazen brulee far da oluyor allık değişiyor falan :D essence rimeli gözden çıkarmak o kadar zor ki kirpiklerimin dökülmeyeceğimi bilsem 1 hafta kullanırım o kadar çıkmıyor :p

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...