10 Nis 2015

Yeniler #6 | Aliexpress

Herkese yeniden merhaba;

Uzun zamandır yazmadığım bir alışveriş yazısını yazıyorum.

İnsanın yeni bir 'şeyi/şeylerinin' olması mutlu edici bir hadise. Zaten Alışveriş mutluluk hormonu salgılamamıza neden olmuyor mu? Ben cevabımı vermeye gerek bile duymuyorum. Küçük bir çorapla bile mutlu olan insanları üzmesinler. Küçük bir şeye çok sevinen o insan, yine küçücük kötü bir şeye de bir o kadar üzülür kırılır. Neden böyle söyledim ya da yazma ihtiyacı hissettim ama durum bence böyle.

Meşhuur bir site var, biliyorsunuz. Nerdeyse hepimiz duyduk. Kimimiz gözümüzü karartıp alışverişimizi yaptık bile, kimimiz param yanar ürün bana gelmez korkusuyla hala birilerinin daha alışverişlerini okumakla duymakla yetiniyor. Benden size tavsiye gönül rahatlığıyla yapın alışverişinizi, geliyor. Peki nasıl mı alışveriş yapabilirsiniz ben burda uzuun uzuuun anlattım. Sipariş bekleme sürecinde işinize yarayacak bilgileri de ekledim.

Ben neler aldım onlara gelelim; 

İlk olarak kıyafetle başlayalım, burda olmayan bana kısa/küçük geldiği için arkadaşlarıma verdiklerimde var. Siz siz olun kıyafet alırken kıyafetlerinizi cm cinsinde ölçmeden ve sayfanın altındaki tablodan karşılaştırmadan almayın. Yine de çok zararda değilim :)





Aksesuarlar her zaman için risksiz oluyor ve fotografta neyse o.
Makyaj çantası ve kartvizitliğin her renginden alıp aileme de hediye ettim hepimiz keyifle kullanıyoruz.


Beni hayal kırıklığına uğratan parçalardan, burda filtreden güzel gibi görünüyor ancak, daha büyük ve fermuarsız bekliyordum. Plaj çantası olarak bile kullanacağıma şüpheliyim.


3buçuk ay sonra gelen kolyelerim;


Üstteki kolyelerle birlikte siparişini verdiğim earcufflarım ve kolyem; bu siparişlerim nerdeyse zamanında geldi. 



Pilates yardımcılarım, çorapları çok sevdim. Çok uygun fiyatlı ve kullanışlılar.


Meşhur my bottle!


Eğer daha büyük şişeler arıyorsanız;


Benim alışverişim bu şekildeydi genelinden memnun kaldım ve günlük kullanıyorum. Henüz elime ulaşmayan telefon kılıfım kaldı ancak yazıyı artık yazmak istedim üzerinden çok zaman geçti. Gelince instagramdan paylaşacağım.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...