2 Nis 2015

Saç Maskesi #1 | Cyrene Keratinli Saç Bakım Maskesi

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size bir deneme boy üründen bahsediyor gibi gelebilirim ama alışverişlerim, hediyeleşmelerin sonucu ben bu küçük kutunun 4.sündeyim.Her minik kutu 25 ml ve orjinal boy da 150 ml olduğundan bu ürün hakkındaki fikirlerimi rahatlıkla yazabilirim.


Ürünü minik deneme boyları halinde kullandığım için aralıklarla kullanmama rağmen bendeki etkilerini çok sevdim. Saç maskesi insanı değilim elimde olduğu için kullandım en başta, ama kokusu ve yapısı öyle güzel ki nerdeyse bir tam boy kullandım bir tam boy daha her an alabilirim. Aslında bu maske kuru ve kimyasal işlem görmüş saçlar için. Benim saçlarımda ne boya ne de herhangi bir kimyasal işlem var. Saçlarımda yağlı ancak benim -bu yanlış siz bunu yapmayın- hergün yıkama gibi bir alışkanlığım var bu nedenle dipleri akşama kadar hafif yağlanıp kendini kurtarsa da salgılanan yağ uçlara ulaşamadan tekrar yıkanıyor. Bu nedenle saç uçlarım bana göre oldukça kuru. 

Saçlarımı havalar düzelince asla kurutmam, şehrimin havası da buna müsait tabiki. Sadece kış aylarında fön sayesinde saçlarıma ısı uygulanıyor diyebilirim. Düzleştiriciyse ayda yılda bir. Bunları neden anlatıyorum? Çünkü saçlarımda herhangi bir işlem yok ya da benim yaptığım ekstra bir ısı yok sizin böyle sorunlarınız varsa belki de benim bu maskeden memnun olduğum kadar memnun olmayacaksınız.Ayrıca ekstra nemlendirmek adına belirli dönemlerde -şampuanıma uygun- saç kremi yerine saç maskesi kullanıyorum. 


Yoğun nem veren keratinli maskenin içerisinde; amino asit, keratin, shea butter ve hindistan cevizi yağı. Hindistan cevizi sevmeyenler korkmasın maskede kokusu anlaşılmıyor. Ancak hindistan cevizinin saçtaki etkileri muntazam. 

Maskeyi çok az parmak uçlarıma alıp saç uçlarım yoğunlukta olmak üzere uyguluyorum, duşta bulunan tokayla saçımı topuz yapıp diğer yaptıklarıma geçiyorum. Ben genelde bu işlemi duşta yapıyorum ve diğer üşendiğim ürünleri vücudumu arındırdıktan sonra örnekse scrub sonrasında duşta vücut kremini kullanıp hem saçımı bekletmem için zamanım oluyor hem de acelem varsa duş sonrası kremlenmiyorum. Ben bu işlemi haftada en fazla 1-2 defa uyguluyorum. Çok düzenli olduğum söylenemez. Buna rağmen her kullandığımda iyi ki kullandım bugün diyorum. Yumuşacık saç uçları benim oluyor.

Oldukça bereketli olan bu ürünü ben beğendim. Ancak saçlarınız ciddi anlamda sorunluysa size çare olur mu bilemiyorum. 

Cyrène ürünlerini incelemek için www.cyrène.com.tr

Ürünü satın almak için direk link için buraya tıklayabilirsiniz.

Cyrène markasının pek çok ürününü kullanıyorum. Alışverişlerde puan biriktirme özelliği ve her alışverişinizde size 3 deneme boyu ürün ve bazen de tam boy ürün göndermeleriyle bizlerin gönlünü fetheden bir marka. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...