17 Nis 2015

Çantamda Ne Var? #2 | Seyahat Cilt Bakım/Makyaj

Herkese yeniden merhaba;

Şehir dışında olduğum için bu haftalık blogu biraz boşladım. 2 gün yazısız geçti. Bugünde boş geçsin istemedim, yazmaya o kadar alışmışım ki içim rahat etmedi.


Yanımda neler getirdim onlardan bahsetmek istiyorum biraz. Numune ürünleri kullanmak bu tarz kısa süreli seyahatlerde çok işime yarıyor. Bitenlerimde artıyor. Daha çok ürün denemiş oluyorum belkide bir sonraki kullanacağım ürün bitirdiğim numunenin büyük boyu oluyor ya da o üründen koşarak uzaklaşıyorum iyi ki diyorum büyük boyunu alıp kendimi bitiricem diye zorlamamışım. Bu anlamda bu tarz ürünleri çok seviyorum.

Numuneleri kullanmaya kıyamayan bir ben değilim değil mi? Neden bekletiyorum bir fikrim yok ama bunları iyi ki bekletmişim bu sefer çok işime yaradı. Fazla minimalist davrandığımı belirtmemde yarar var. Bakalım yanıma neler almışım?


Amway Body Series Roll-on; Uzun zamandır aynı roll-on'u kullanıyorum. İçinde alüminyum olması kafamı karıştırıyor. Elimde crystal'in küçük boy roll-on'u var bitince onu deneyeceğim.

Yanıma normal ince bir tarak almak istedim, bu tarağın tel özelliği ince olup yer kaplamıyor olması.

Dirty Works Göz kremi; Çok seviyorum. Bir yedeğim daha var bitince aklımda lila kutuda satılan Nonique göz kremi var.

Fouf gece kremi;çok kötü kokuyor, resmen ceviz yağı. İyi ki büyük boyu bende yok. Bitirmek için kullanıyorum. Marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor bildiğim kadarıyla da Vegan.

Fouf Soft Mud; bu ürünü ilk kullandığımda büyük boyunu nerde bulabilirim diye araştırmaya başlamıştım. O zaman bulsam alacaktım iyi ki de bulamamışım. Kullandıkça çokta sevmemeye başladım. Yumuşak çamur olarak geçiyor, kil gibi bir yapısı var. LilaKutuda yanlış anlatım sebebiyle bu ürünü yanlış kullandım. Allahtan cildimdfe herhangi bir alerjiye yol açmadı. Sitede tonik sonrası nemlendirici gibi kullanılacağı yazıyordu. Sonradan araştırdım ki 20 dakika yüzde bekletilip yıkamak gerekiyormuş. Normal bir kil maskesi de aynı işlevi görür bence. Performansına göre fiyatı çok pahalı. 

Bioderma; beni bilenler biodermayı ne kadar çok sevdiğimi bilir, ancak öğrendim ki bioderma deney yapmasa da çinde satılıyormuş. elimdeki stoklar bitince tekrar bioderma almayacağım. Yola Cyrene'le devam edeceğiz.

Seyahat kabında gül suyu var. bu aralar sabah akşam cilt bakım rutinimin arasında eve geldiğimde bioderma ardından gül suyu kullanıyorum. Çok memnunum.


Günlük hayatta makyaj yapan biri değilim, bilmediğimden mi hayır ancak bana ağırlık yapmaya başladı son bi kaç yılda bir kere alışınca da gözünü rahatça ovalamaya o rahatlıktan vazgeçemiyorsun.

Göz altlarımı kapatmak istersem diye yanımda getirdiklerimle; wet'n'wild CoverAll concealer'ı göz altlarıma eklips'in süngeriyle tampon hareketlerle uyguluyorum. Beyaz sabunda süngeri anında temizlemek için. Üzerine Sexy Mama pudraecotools airbrush concealer fırçayla geçiyorum.

El Kremlerini yediğim için yanıma 2 tane aldım. Favori miniklerim Dalan ve Bebak.

Wonder 10 durulanmayan saç kremi diyeyim ben buna 10 mucize etkisi var. ancak çok ara ara kullandığım için pek anlamadım. Kokusunu çok sevdim. Kullanmaya devam edip etkisini anlamayı planlıyorum. Marka hakkında deney yapıyor ya da yapmıyor olarak bir bilgi bulamadım. Bilen varsa çok sevinirim.

Watsons diş ipi; bitsin diye kullanıyorum etkisi normal bir iple eşdeğer.

Sadece 1 çanta aldığım için getirdiklerim bunlardı.1 hafta cilt bakım rutinimin dışına çıktım ancak temizliğini ihmal etmedim. Eve döndüğümde rutinden aynen devam.

Bu tarz yazıları okumak bana fikir veriyor, umarım siz de yazımdan keyif almışsınızdır.

Ürünlerin detaylı yazılarını başlıklarına tıklayarak okuyabilirsiniz.


Diğer Çantamda Ne Var? Yazıları için;


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...