24 Nis 2015

Duş Jeli #3 | Creightons Vanilya&Avustralya Fındıklı


Herkese yeniden merhaba;

Duş jeli aşkım bir başka. Denediğimi bir daha çok bayılmadıkça almıyor hep daha fazla çeşit denemek istiyorum. Denerken de hem kendime not, hem de size neden tavsiye ederim neden etmem diye yazmak çok hoşuma gidiyor.

Vanilya, hindistan cevizi bir ürünü almam için bir sebep. Özellikle Hindistan cevizi olursa dikkat ettiğim tek özellik markası oluyor deney yapmasın diye. O kadar seviyorum.




Bu duş jelininde çok çeşiti vardı hatırladığım kadarıyla 5 taneydi 4ünü aldık. Her koku 2li karışım ancak baskın aromaları vanilya, hindistan cevizi, lime, mango biz de olanlar. Hepsini kullandıkça sırayla bloga yazacağım. Biz de olmayan ve Gratiste olan çeşitlerinden gördüğüm sanıyorum çilekti. Ancak koku orda hoşuma gitmedi diye hatırlıyorum. 5'te 5 almamamın nedeni oydu. 

Duş jeli konusunda artık ambalaja kanmadan yapısının güzel olup olmadığını mağazada anlayacak konuma geldim, itiraf ediyorum. Bu yüzden de daha ilk defa gördüğüm bir duş jeli markasının 4 çeşidini aldım ve yanılmadım. 

Gelelim Vanilyalı ve Avustralya Fındığı özlü şu an kullandığım duş jeline, şu an yarısından az kaldı benim kullandığım yakında bitenlerde yerini alır. Fotoğrafı aldığım gün çekmiştim. Çok daha temiz bir görüntü oldu. 500 ml'lik bir ürün olduğu için uzunca bir süredir banyomda. Kokusu inanılmaz. Gerçekten abartmıyorum, zaten bu tarz sıvı ürünler şampuan duş jeli alırken koklarım. Bu duş jelini de koklar koklamaz sepete attım. Avustralya Fındığı gördüğümü hatırlamıyorum açıkçası, nasıl koktuğunu da bilmiyorum ancak vanilya aromasıyla uyumu muazzam, ancak kalıcı değil. Kokusunu abartan sadece ben olmadığımın ispatı olsun diye üzerinde yazan ibareyi buraya aynen yazıyorum: Yemek için yeterince güzel koksa da sakın yapmayınız! :) Ne çok aşırı ne de az tam kıvamında köpürüyor. Benim tam kıvamında anlayışım; lifle işim bittikten sonra bile üzerinde köpük kalması. İlk defa bir duş jelinin kullanım şeklinde toksinlerden arınmak için diye bir ibare görüyorum. Verdiği temizlik hissini sevdim. Banyo köpüğü olarakta kullanılabiliyormuş.

Markayla ilk defa bu duş jelleriyle tanıştım ve ithalatçı firması Gratis. Markanın twitter hesabından gördüğüm kadarıyla çok güzel ürünleri var onlarda Gratis'e gelir umarım. Marka hakkında internetteki bütün sonuçlara bakmama rağmen hiç bir şekilde deney yapıp yapmadıkları hakkında bir bilgi bulamadım. Çareyi firmaya mail atmakta buldum. Ingiltere Menşeili bir marka olduğu için maile cevabın geç geleceğini düşündüm ancak dün gece oldukça geç saatte mail atmama rağmen öğleden önce cevap geldi. Oldukça ilgililerdi ve gerekli açıklamayı yaptılar. 

Hiç bir ürünleri icin hayvanlar uzerinde deney yapmadıklarını ancak karıştırdıkları çiğ maddeler için geçmişte test yapılmış olabileceklerini söylediler. Hayvan katliamından ve kesilmesinden elde edilen hicbir içeriği kullanmadıklarını ancak bazı içerikleri hayvanlardan elde ettiklerini söylemişler. Ama zarar verilmeye örnek olarak balmumu ve lanolin maddesinden bahsediyorlar, nemlendirici olarak kullanıyorlarmış.

Bu marka tamamiyle tertemiz değil, evet deney yapmıyorlar fakat hayvansal ürünler içerebiliyor bu duş jeli içermese bile diğer ürünlerinin içerme ihtimali var. Markanın cilt bakım ürünleri de mevcut ancak ülkemizde zannediyorum ki henüz yok. Balmumu içermesi muhtemel aklıma lip balm geliyor mesela.

Bu marka bembeyaz değil ama gri bölgede de değil beyaza daha yakın. Sizin bu konuda düşünceleriniz neler? Ben biraz kararsız kaldım ama olumlu düşünceye daha yakınım. Markaya da ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.

Diğer Duş Jeli Yazılarım için;

Duş jeli #1 | Watsons Superdrug Hindistan Cevizi, Süt&Bal


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 



Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...