1 Nis 2015

Vücut Losyonu #4 | Benri Beyaz Çiçek Aromalı

Herkese yeniden merhaba;

Bugün bayadır deneyimlediğim ve yarısına bile gelemediğim bir üründen bahsedeceğim. Neden mi? Çünkü tam 1 litre! 


Daha önce Watsonslarda satılan 1 litrelik duş jelini denemiştim ama hem banyoda olduğu için hem de kokusundan sıkıldığımda başka duş jellerini araya sokarak onu bir şekilde bitirdim. Ama bu başka. Yaz aylarında çoğunlukla cildimi nemlendirmeme gerek kalmıyor. Bu nedenle bu ürünün çok sıcaklar gelmeden bozulmadan bitmesi lazım. Kullanım ömrü 12 ay.

Aslında çok sevdim. Kokusu çok hafif ve kremsi. Beyaz çiçek aromalı olduğu yazıyor üzerinde ama bence pudralı bir kokusu var ne çok çok hafif ne de ağır. Kullandığınız parfümü bastıramayacak ve parfüm kullanmadığınızda da size temiz bir koku sağlayacak kıvamda. 


Akışkanlığı tam istediğim gibi pompalı olması da cabası. istediğim gibi hijyenik ve ürün fazlalığını ortadan kaldıran bir sistem. Zira 4 pompa ürün tüm vücudumu nemlendirmeye yetiyor. Emilimi çok yerinde beni yormuyor, tek sorun bir daha aynı yere krem uygularken cildim ürünü emmekte zorlandı. Bunu sorun olarak değil de bir seferde işe yaradığını ve tekrar nemlendirmeye gerek olmadığı şeklinde de düşünebiliriz. 


Gratis'in kendi markası olan Benri ürünlerine olan düşkünlüğüm artık ortada. Çok uygun fiyatlı ve her skalada ürünleri var. Bu ürünü geçen yıl almıştım. Ancak sıra geldi. Ben kullanmaya başlayana kadar ürün kalktı, ambalajı değişti tekrar raflarda yerini aldı. Fiyatı çok çok çok uygun bence 6.9 tl'ye 1 litre ürün alıyorsunuz. Ki ben geçtiğimiz sene %40 indirimle almıştım. Evde sizinle birlikte birkaç kişi kullanacaksa ya da cildinizi yaz kış nemlendirme gibi bir alışkanlığınız varsa ve sıkılmadan aynı ürünü kullanacak biriyseniz çok seveceksiniz. Aynı serinin duş jeli çeşitleri de mevcut. 

Elimdeki bütün vücut losyonları bittiğinde bu yaklaşık 2 yıl gibi bir süre bence. O zaman evdeyken hem el kremi hem de vücut losyonu olarak kullanmak üzere alacağım bir ürün oldu. Diğer kokularını da merak ediyorum ancak uzun süreli kullanım olacağı için yoğun kokulara açık olacağımı sanmıyorum. 

Vücut losyonu deneyimlerim bu ürün bittikten sonra blogta olacak. 

Diğer Vücut Losyonu deneyimlerim;

Vücut losyonu #1 | Perfect Purity

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...