11 Mar 2015

Memnun Kalmadığım Ürünler #1

Herkese yeniden merhaba!

Biraz uzun bir zaman oldu ama vakit buldukça buralarda olmaya çalışıyorum.


Bugün size memnun kalmadığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Böyle serileri ara ara elimde beğenmediğim ürünler biriktikçe yapmayı planlıyorum. Bu henüz ilk yazım olacağı için hayvan deneyiyapan markaya ait 2 ürünüm olacak, elimde kalanlar bittikten sonra tamamen beyaz bölgeli ürünlerden bahsedeceğim. Şimdiler deney yapan markalara ait ürünler sadece bitenler ve memnun kalmadığım ürünlerde olacak.


Gözlük temizleme mendili tamamen gereksiz, sırf meraktan aldığım bir ürün oldu. Bu ürünü Watsons'tan haftasonu kampanyasından 1+1 şeklinde edindim. İşlevi var mı var yani neye sürerseniz zaten gözlüğünüzdeki tozu alacaktır. Ancak ben bu mendilleri kuru bezimsi şekilde bekliyordum ama en kötü sınıf ıslak mendil çıktı. Kokusu çok kötü mendilin yapısı aynı şekilde. Aldığım en gereksiz ürünlerden biriydi aynı mendili kurusa bile kullanmaya devam edebilirsiniz. Ömür boyu bu tarz bir ürün almasam yeter bana. Ancak tekrar para vereceğim bir ürün değil.


Watson'ın kendi markası bir cımbız. Bu bir cımbız değil bence ucu o kadar keskin ki tüyü yakaladığı yerden kesiyor, sizin çekmenize fırsat bırakmıyor. Yanlışlıkla teninize değerse de çiziyor ve ciddi acıtıyor. Asla tavsiye etmeyeceğim bir ürün. 


Alterra markası sadece Rossmann'larda bulabileceğimiz, vegan bir Alman markası. Markaya bir sempatim var, özellikle kardeşi çok seviyor. Bende de kardeşimin hediyesi El kremi ve dudak balmı vardı. Ancak stokçu ruhum yüzünden sıra biraz geç geldi. Son kullanma tarihlerine taktığımdan beri elimdekini bitirmeden yenisini açmıyordum. elimdeki lip balm bitti bu şeker balma geçtim. Yapısı mı bozuldu beklemekten yoksa hep mi böyleydi bilmiyorum. Ama sürünce sanki sucuk yemişsiniz yağı dudağınızda kalmış gibi. Aksi gibi el kremi de stokta beklerken tarihi geçmiş direk çöp oldu. Markanın ürünlerini kullanmak bir türlü kısmet olmadı. 


Avon markasına ait iki uçlu bir törpü. Çok kullanmadım ancak hemen törpüsü özelliğini yitirdi. Kullan at törpüleri ya da cam törpüleri tercih ederim. Çöpe gitti.


Güya siyah noktalar için satılan bir ürün. İşlevsiz ve asla vaadettiğini gerçekleştirmiyor. Diğer markalarda çok memnun kalınan benzer ürünleri duyduğum için çok çok önce aldığım bir gün böyle bir yazı yazarım diye sakladığım bir üründü, nihayet çöpe gidiyor kalabalık etmesin.


Sırada bir zamanlar bayılarak kullandığım bir ürün olan Dalan D'olive yoğun el bakım kremi var. Sanırım, el kremine doyduğum için bana artık çok ağır gelmeye başladı. O kadar yoğun geliyor ki ürünü az bile alsam ellerime yedirmek için o kadar zorlanıyorum ki ellerim kıpkırmızı oluyor resmen derim acıyor. Gelecek yıl sert kışlara saklıyorum elimde kalanları.

Benim memnun kalmadığım ürünler bunlardı. Benim param çöpe gitti en azından siz de aynı hatayı yapmayın diye biriktikçe serinin yazılarını paylaşıyor olacağım. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

 Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...