26 Mar 2015

Bitenler #6

Bu haftanın ikinci bitenler yazısından herkese tekrar merhaba;

Cilt bakım, nemlendirici, parfüm ve lipbalmlardan oluşan Bitenler #5 'i okumak isterseniz burada.

Bu yazımda banyo ve ağız bakım ürünlerinden bahsedeceğim.


Watsons Süt&Bal ve Hindistan Cevizli Duş Jelleri: İkisinden de memnun kaldım, Hindistan cevizliden biraz daha fazla. İndirimde tekrar alınacak. Detaylı yazıları burada.

Komili Zeytinyağlı ve Yeşil Çaylı Yağlı Saçlar İçin Şampuan: Çok uygun fiyatlı, çok güzel kokan, Deney yapmayan bir markanın şampuanı. Şampuan döngüme girdi, denk geldikçe alacağım bir ürün.

Dalan d'Olive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi: Geçtiğimiz bitenlerde şampuanı daha önce bittiği için onu da göstermiştim, kremi de şampuanını da çok seviyorum, mükemmel kokuyorlar! Bu onarıcı bakım serisi, hacim veren seriyi bulamadım, bir dahaki sefere onları denemek istiyorum.

Giovanni Brezilya Keratinli ve Argan Yağlı Yatıştıcı Şampuan ve Saç Kremi:Çok memnun kaldım, İndirimde alacağım ürünler oldu, Detaylı yazısı Burada.

Dirty Works Hindistan Cevizli Scrub: Çok memnun kaldığım bir ürün olmadı, Aynı serinin duş jeli kadar güzel kokmuyordu. Verdiği etki güzeldi ancak çok fazla kullanmam gerekiyordu. Duş jelini tekrar alırım ancak Scrub'ı almam. Dirty Works markası  hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka, Gratislerde bulabilirsiniz.

Duru Gourme Vişneli Turta Duş Jeli : Kokusu çok çok güzel, bayıldım. Ancak içindeki siyah tanecikler çok büyük, kokuyu özlersem tekrar alırım yoksa bir sürü güzel kokan duş jeli var.

Valentina Macaron Duş Jeli: Bir önceki bitenlerde setin vücut losyonundan bahsetmiştim. Tam seyahatlik ürünler ihtiyacım olduğunda bulursam tekrar alırım.

Yves Rocher Onarıcı Saç Yağı: Bu yağ bende çok uzun süredir var. Duştan 15 dakika önce kullanmak gerekiyor benim buna çok fırsatım olmuyordu, son zamanlarda düzenli kullandım ve bitirdim. Kokusu güzel, saçı ağırlaştırmıyor hatta faydasını gördüm bile diyebilirim saçlarım çabuk uzadı. Yves Rocher marka olarak değil ama sahipleri test yaptıkları için Gri bölgede. Ürünlerini seviyordum ancak vazgeçilmeyecek değillerdi elimden geldiğince beyaz bölgede kalmaya çalışıyorum.



Watsons Limonlu Ağız Çalkama Suyu: Denemek için küçük boyunu almıştım, iyi ki de küçük boymuş büyük olsa kendimi zorlamadan daha ilk denemede çöpe atardım. Tadı bana çok kötü geldi, bu yakma değil tadı çok çok kötü, bu tarz bir ürünü ilk defa deneyecekseniz, önce küçük boyunu alın. Küçücük boyu yanındaki koca şişeyle aynı fiyat ama iyi ki de küçük almışım diyorum. Seveni çok ama ben asla bir daha almam. 

Perfect Purity Ağız Çalkama Suyu: Ne kadar sevdiğim belli oluyordur herhalde. Detaylı yazısı burada

Glister Diş Macunu: Ailecek ortak sevdiğimiz tek diş macunu diyebilirim, sürekli alıyoruz. Detaylı yazısı burada.

Watsons Kılıflı Tekli Diş ipleri: Bu ipler benim kurtarıcım. İhtiyaç çantamın demirbaşı. İhtiyaç Çantamda neler var? Bilmek isterseniz yazısı burada.

Benri Dental Mini Boy Diş Macunu: Yanımda taşıdığım diş macunlarından biri bu sefer denk gelmiş arka arkaya Benri kullanmışım. Büyük boyunu da arka arkaya aynı diş macununu kullanmamak için eve alacağım. Tavsiye ederim.

Benim bitenlerim bunlardı, Detaylı yazısını yazdığım ürünlere aşağıda isimlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz;

Bitenler #5

Watsons Süt&Bal ve Hindistan Cevizli Duş Jelleri

Giovanni Brezilya Keratinli ve Argan Yağlı Yatıştıcı Şampuan ve Saç Kremi

Perfect Purity Ağız Çalkama Suyu

Glister Diş Macunu

İhtiyaç Çantamda Ne Var?

Diğer Biten ürünlerimin yazıları;

Bitenler #1



Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...