17 Mar 2015

Duş Jeli #2 | Bee Beauty Yeşil Elma

Herkese yeniden merhaba;

Duş jeli canavarı olduğumu söylemiş miydim?

Almaktan ve kullanmaktan çok büyük keyif aldığım duş jelleri serimin bugünkü konuğu; Gratislere özel Alman bir marka olan Bee Beauty 'nin yeşil elma kokulu duş jeli.



Çok önce bir indirimden aldığım stoklarımda olan bir duş jeliydi. Benim değişik bir huyum vardır, canım sıkılsa ya da kendimi kötü hisetsem otururum yedek çekmecemin başına duş jellerimi koklarım. Kullandığım duş jeli bittiyse moduma göre yeni duş jeli açarım :)

Herkesin zevki tabii ki farklı ama benimki çok değişken, özellikle kokularda. Bir gün sevmediğimi diğer gün sevebiliyorum. Meyve kokuları her zaman tercihimdir. Yeşil elmayı da kokusu itibariyle ayrı severim. Bana hep yaz aylarını hatırlatır. 


Duş jelinin yapısı çok çok akışkan, rengi açık yeşil. Kapağını açar açmaz buram buram yeşil elma kokuyor. Çabuk köpürüyor, kokusu kalıcı değil; Buram buram yeşil elma kokmak istemem sanırım. Bu kimi insan için olumsuz bir özellik olsa da benim için iyi bir özellik. Çünkü duş sonrası vücut losyonu kullandığım için her zaman duş jelinin devam ürünü olamayabiliyor. Örnekse şu an 1 lt'lik bir vücut losyonu kullandığım için o vücut losyonuyla oldukça fazla farklı duş jeli bitiririm. Kokuların karışmasını istemiyorum açıkcası. 

Çoğu duş jeline göre boyutu biraz küçük 150 ml. Kullanım süresi kapağı açıldıktan sonra 9 ay. Benim gibi değişik kokuları sıklıkla kullanmayı seven ve ürün denemeyi bitirmeyi sevenler için alternatif olabilir. Fiyatı indirim de 2-3 lira gibi çok uygun bir fiyata geliyor. Farklı kokularını da denemek isterim.


Diğer Duş Jeli Yazılarım için;

Duş jeli #1 | Watsons Superdrug Hindistan Cevizi, Süt&Bal

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 



Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

6 yorum:

  1. Aynı serinin vücut losyonunu almıştık. Çok güzel kokuyor gerçekten. O koklama huyu bende de var. Hatta ben markete gittiğimde tüm yumuşatıcıları koklarım illa :D Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumuşatıcılarda mükemmel kokuyor, raflardaki duş jelleri de :)) vucüt losyonu yok bende iyi ki de yok diyorum şu an gelecek yıl sonuna biterse elimdekiler ne mutlu bana :) teşekkür ederiim :*

      Sil
  2. bende meyva kokularından çok lavanta vanilya felan seviyorum ama insana kendini iyi hissettirdikleri kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilya kokusuna bayılırım ben de ama lavanta tercih etmeyeceğim bir koku 🙈
      kesinlikle doğru, soğuk kış aylarında bile yeşil elmalı bir koku duyduğunuzda bir an için o depresif havadan çıkıyorsunuz ☺

      Sil
  3. Kokusu muhteşem ama boyutu bana küçük geldi teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, alışkın olduğumuz en az 250-300 ml olduğu için 150 ml oldukça küçük ☺ ama bu aralar evden uzak kaldım sürekli şehir dışındaydım küçücük duş jeli bitmek bilmedi 😁

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...