16 Mar 2015

Yüz Kremi #1 | Essence Matlaştırıcı Jel Krem

Herkese yeniden merhaba;

Bu sırlar uzunca bir zamandır denyimlediğim cilt bakım ürünlerimi anlatmak istiyorum. 

Cilt bakım serim şu an tamamen hayvan deneyi yapmayan markalardan oluşuyor ve bu benim için çok güzel bir an, artık istediğim ürünü anlatabilir ve fotoğraflayabilirim. 


Bugün size bilerek almadığım Yeniler #4 Büyük Gratis İndirimi 'nde edindiğim Essence'in matlaştırıcı jel Kremi'nden bahsedeceğim. 4,81 tl gibi çok çok uygun bir fiyata 75ml gibi bence oldukça büyük bir yüz kremim oldu. Elimdeki nemlendiricim ani bir şekilde bitip yedeğim olmadığı için bu kreme geçmek zorunda kaldım. 

Ürünün üzerinde bir sürü vaadi var;

Rahatlatır ve dengeler?

Benim cildimin gerginlik bir sorunu yoktu benim cildimde herhangi bir iritasyona yol açmadı.

Sivilce ve siyah noktalarla savaşır?

Sivilcelerim nadir de olsa ara da çıkıyor bunda bir etkisi var mı bilmiyorum. Ancak siyah noktalarım bant kullanmadığım ya da herhangi bir işlem yapmadığım halde gözle görülmeyecek seviyeye geldi. Ki bir ara çok bariz belli ve beni çok çok fazla rahatsız ediyordu. Bu kremin bana tek ve en en güzel faydası bence bu oldu. 

Hassas ciltler için geliştirilmiştir?

Cildim çok hassastır, değdiğim yer kızarır. Dediğim gibi bende herhangi bir tahrişe ya da iritasyona neden olmadı.


Tüpte olması eve çok güzel hijyenik ancak bu kremin kesinlikle kavanozda olması gerekirdi. Yapısı çok akışkan ve bazen kapağı açar açmaz ürün fışkırıyor. Asla yüzüme dürek süremiyorum. O kadar akışkan olmasına rağmen yoğun bir yapısı var ve avucumun içine çok küçük bir miktar alıp elime iyice yedirsem bile yüzüme elimi şöyle bir sürmem yetiyor. Yüzünüze krem sürerken ya da toniklerken yukarı doğru hareketlerle yer çekimine karşı ürünü uygulamanız yüzünüzün daha gergin olmasını sağlar. Aşağı doğru uyguladığınızda sarkma riskini arttırmış olursunuz.

Genellikle akşamları ürünü ters açıp çok az sıkıp, elime çok az alıyorum. Öncelikle elime yediriyorum, sonra yüzüme iyice yediriyorum. Anlık bir matlık sağlıyor. Sabaha kadar yağlanma oranını azalttığını farkettim.

Ürün yağ, parfüm ve paraben içermiyor, Sabah ve akşam kullanımına uygun. 
Essence markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. 

Markanın ürünlerini Gratis, Rossmann ve bazı migroslarda bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...