30 Mar 2015

Fırça #1 | Ecotools Airbrush Concealer / Karıştırma Fırçası

Herkese yeniden merhaba;

Fırça serimize başladık. Benim blogum çoğunlukla bakım üzerine, makyaj ürünleri her gün yazmaya kalksam 3 hafta sonra blogu kapatıp gitmem lazım. Bu nedenle daha çok bakım ürünleri ağırlıklı arada da memnun olduğum, olmadığım makyaj malzemelerimin yazısını yazacağım. 


Kısa bir girişten sonra favori fırçalarımdan olan karıştırma fırçamdan bahsetmek istiyorum. Aslında kapatıcıyı uygulamak için üretilmiş olsa da ben ürünleri amaçları dışında kullanmayı severim. Bu fırçayı esas kullanım alanım göz altlarıma kapatıcı uyguladıktan sonra, sabitleyici pudramı uygularken demir başım.

Esas alma amacım bir zamanlar dumanlı göz makyajlarına hevesim, makyajı yapmak ve kullanmak o zamanlar çok keyifli gelse de zamanla sıkılır oldum. 


Yedeğinin olma sebebi de o dumanlı makyajlar yaparken hep aynı sözü duyarız videolardan 'şimdi temiz bir karıştırma fırçasıyla renklerin keskinliğini alıyoruz.' Bende o videolardan mütevellit yedeğini almıştım, henüz kullanmak kısmet olmadı. Hiç bir zaman temiz bir karıştırma fırçasına ihtiyacım olmamışsa demek. 

Ecotools markası %100 bamboo'dan üretilip ekolojik dengeye zarar vermiyor.
Fırçanın kılları sentetik, ürün emmiyor, kolay yıkanıyor, çabuk kuruyor. Fırçayı onlarca kez yıkadım kıl dökme problemi yaşamadım. Kılları inanılmaz yumuşak. Fırça çok hafif ve kullanımı çok rahat. Gratislerde ve Watsonslarda bulabilirsiniz, zaten uygun fiyatlı olan bu fırçalar bir de indirime giriyor ki tadından yenmiyor. İndirimsiz fiyatı 10 lira olmalı.

Kılıfları çok güzel, açtıktan sonra kılıfını atmamanızı tavsiye ederim. Çıt çıtlı olduğu için seyahatlerde ya da makyaj çantanızda fırçanız kirlenmeden ya da şekli bozulmadan rahatlıkla taşıyabilirsiniz. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...