9 Ara 2014

Kapatıcı #1 | Wet n Wild Cover All Liquid Concealer - Dirty Works Bye Bye! Dark Circles Corrector

Herkese yeniden merhaba;
Bugün son zamanlarda sorun yaşadığım göz altlarıma bulduğum çözümleri sizle paylaşacağım. 
Hepimizin ortak sorunu olduğunu düşündüğüm, uykusuzluk, yoğun çalışma temposu, düzensiz beslenme gibi olumsuzluklar bir araya geldiğinde ilk göz altlarımızdan belli oluyor. En azından benim öyle oluyor ki '' İyi misin? Göz altların çökmüş! '' tepkisiyle çokça karşılaşıyorum. 
Başta oldukça ön yargılıydım böyle ürünlere eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız bu yazı size yararlı olabilir.


Bildiğiniz üzere artık hayvan deneyleri yapmayan markalara ait ürünler kullanıyorum ve bu bahsedeceğim iki üründe deney yapmıyor.





Concealer adına ilk edindiğim ürün olan Dirty Works Bye Bye! Circles'la başlayalım.
İlk elime aldığımda kutusuna vuruldum evet! Çok şık düşünülmüş, dayanıklı, portatif daha ne olsun dedirtiyor. Ürün kremsi formda, parmaklarınızla ya da uygun bir fırça yardımıyla uygulayabilirsiniz. 
Somon rengi morlukları nötralize etmeyi vaadediyor. Göz altlarınızdan çok şikayetçi değilseniz ten makyajınızla uyumlu olması için rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün. Kapatıcılığı ortanın çok altında. Elinizde bu tarz 2 renk krem kapatıcınız varsa öncelikle somon rengi kullanıp mor ve benzer renk halkaları nötralize edip ardından ten rengini uygularak aydınlatıcı etki verebilirsiniz.


Krem değil de likit bir ürün olsun, fırçasıyla rahatça hijyenik bi şekilde uygularım, ordan sonra fırçam ya da parmaklarım devreye girsin diyorsanız ülkemize gelmesini dört gözle beklediğimiz ve geldiğine, kalitesine, çeşitliliğine, uygun fiyatlarına bayıldığımız wet n wild'in coverAll likit concealerını size öneririm. Kendinize uygun rengi seçmeniz en büyük sorun. Sizde ne çok açık kalmalı ne de çok koyu durmalı her iki durumda da göz altlarınıza keşke bir şey sürmeseydim dedirtir. 
Benim rengim E814 Beige açık tenliyseniz çılgınlar gibi göz altlarınız morluklarınız yoksa, orta düzeyde kapatıcılık istiyorsanız çok memnun kalacağınızı düşünüyorum. 


Concealerları, kendi fırçası ya da ürünü almak için bir fırça ya da parmaklarınız yardımıyla göz altınız çevresine noktalar halinde üründen alın, her iki göz altınıza da bunu uyguladıktan sonra tercihen yüzük parmaklarınızla pıt pıt diye tabir edilen şekilde nazikçe ürünü göz altlarınıza yedirin. Üzerinden transparan bir pudrayla geçtiğinizde göz altlarınız gün boyu istediğiniz gibi olacaktır. 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...