14 Ara 2014

İndirim Önerilerim #1

Herkese yeniden merhaba;

Bugün son zamanlarda kafayı taktığım bir konuyu sizle paylaşmak istiyorum.
Malum 2014'ün sonlarına yaklaşırken, mağazalar indirimlerini yavaş yavaş duyurmaya başlamışken benim gözüm Gratis, Watsons ve Rossmann'da. 

Listesiz gittiğim her indirim sabahı aynı sorunsalı yaşıyorum, ben ne alacaktım? bu ürünlerin hiç birine ihtiyacım yok. Raflardaki ürünler bana bakıyor ben onlara. Bilmiyorum siz nasılsınız ama ben böyle tuhaf bir hal içine giriyorum. 

Tecrübelerimle sabittir ki, ihtiyaçlarımı ve denemek istediğim ürünleri önceden belirleyip elimde listeyle gittiğim indirim benim için aklı başında yapılan alışveriş demektir. Her mağaza için ayrı ayrı listelerim hazır. Onları da göz önünde bulundurarak ve daha önce deneyimlemiş olduğum ya da emin olduğum ürünleri sizlerle paylaşıp bir faydam dokunsun istiyorum. 

Önereceğim tüm ürünler hayvanlar üzerinde test edilmeyen ürünlerdir.

Bir yazıda bütünüyle her şeyi anlatamayacağım ve çok uzun olabileceği için ilk kısımda benim daha çok ilgili olduğum kişisel bakım üzerine olacak. 

Önce saçtan başlayalım;


İhtiyaca göre değişiklik gösteren konular bunlar bu yüzden ben sizlere marka önerebilirim. Dalan d'Olive indirimde çok çok uygun fiyatlara geliyor. Aynı şampuanı üst üste kullanmamak gerektiğinden ara şampuan olarak tercih ediyorum.Saç kremi de bir harika. 
Bir başka ara şampuanım Watsons'ın Bira özlü şampuanı ve krem olarak kullandığım saç maskesi. 

Giovanni ülkemizde sadece Gratislerde bulunuyor. Saçınızın ihtiyacına göre tercih edebilirsiniz. 

Urban ve Down Under Natural's bence kardeş markalar ürünleri birbirlerine çok benziyor. 


Duş jeli konusunda bilir kişi olabilirmişim. Tabi ki önerilerim bu 3 ürünle sınırlı değil.

Gratis'in kendine özgü markalarının tüm duş jelleri oldukça kullanılabilir ve uygun fiyatlı. Dirty Works hindistan cevizliyi tek geçerim. 

Watsons'ın kendi markaları da oldukça başarılı özellikle i Love serisi kokuları ve kocaman ambalajlarıyla çok kullanışlı. 

Duru gurme serisinin kokuları çok güzel. 

Dalan d'olive duş jelinin kokusu mükemmel. Şampuanından vücut yağına, el kreminden saç kremine set yapıp kullanmak istiyorum. 

Watsons'ın yeni sayılabilecek koleksiyonu Ginger & Co hem çok eğlenceli tasarımlara sahip hem de kokuları çok güzel.


Konu nemlendirme olmasın. Ben en çok duş jeli tüketirim bir de el vücut kremi. 
Koku benim için çok önemli ama ondan daha önemlisi kremin yapısı ve emilimi. bu markalar dışında i love ürünlerini set olarak alabilir kalıcılığını arttırabilirsiniz.
duş jelinizle krem aynı olursa hem kokular karışmaz hem de daha uzun süreli etki gösterir. 

Watsonslarda bulunan Ginger &Co seriinin losyonları da çok güzel. 

El kremleri bebak, Dalan d'Olive favorim. 


Ağız bakım ürünlerinde Benri (Gratis) ve Perlodent(Rossmann) 'ı tercih ediyorum. Watsons'ın tekli ambalajlı diş ipleri çok başarılı. 


Cettua ürünlerini severek kullanıyorum. Bu indirimde göz altı maskesi, siyah nokta bandı almayı planlıyorum. Yağ emici kontrol mendilleri bir harika! 

Tekli maskeleri kullanmak çok zevkli indirimde biraz stoklamak kendimize vakit ayırmak istediğimizde bize yardımcı oluyor. 

Cala'nın makyaj temizleme mendillerini çok görür oldum .Makyaj temizleme mendili insanı olmadığım için tercih etmem. 

Dirty Works göz kremi indirimde mutlaka edinin derim. Detaylı yazısı burada
mevcut. 

M. Asam ürünlerini de inceleyebilirsiniz. 

Watsonslarda bulunan Pure Beauty markası oldukça başarılı. 


Benri Disk Pamuğu, makyaj düzeltme çubuğunu, kulak temizleme çubuğunu her indirimde gözüm kapalı 2-3 adet alıyorum. 

Kare pamukların yapısı biraz değişti ancak hala piyasa da benzer ürünleri yok, yanlış hatırlamıyorsam Rossmann'da oval pamuklar vardı onlar da fena değil. 

Ekilips ürünleri sadece Gratislerde bulunuyor. Ben genel olarak Benri Ekilips ürünlerine bayılıyorum. Hem çok uygun fiyatlı hemde indirimde çok çok çok uygun fiyatlı!

Ekilips Makyaj süngeri bulursanız 2 tane atın sepete! Ekilips'in seyahat kaplarına mutlaka şans verin derim. İlla seyahata gitmeye gerek yok ürünü kabından çıkarmak durumunda kaldığımızda, fazla testerları birleştirmede bile işimize yarıyor. 

Dirty Works manikür aletleri ve cımbızı çok iyi. 

Benri asetonlar, asetonsuz oje çıkarıcılar ve türevleri çok başarılı ve indirimlerde çok uygun fiyatlı oluyor. 


Bir de evin demirbaşları ve yanımdan ayıramadıklarım var. 

Her indirimin olmazsa olmazı benri ıslak mendiller, küçük ve normal boy olanların çeşitleri. Çantaya atmalık o şirin mi şirin mendiller. 
Çantamın olmazsa olmazı kağıt sabunlar. 
Bu zamana kadar edinmediğim ama ihtiyacım olan gözlük temizleme mendili.

Watsons'ında küçük cep mendilleri mükemmel kokuyorlar.Kağıt mendilleri de susam sokaklı.  

Benim yazımın ilk kısmı bu şekilde. İndirim alışverişimin çok büyük bir kısmını her seferinde Gratislerden yaptığım için önerilerim ağırlıklı olarak oradan oldu. Diğer mağazalardaki sevdiğim ürünleri de eklemeye çalıştım.

Aklımda böyle bir seri olan ancak nasıl yapacağımı bir türlü kafamda şekillendiremediğim için yazamadığım bu yazıyı sherfinka 'nın buradaki yazısını görünce böyle yazabilirim şöyle yazabilirim dedim. 

Umarım size biraz dahi olsa fikir verebilmişimdir. Eksik kalan kategoriler serinin devamı olacaktır. 

Fotoğraflar Gratis'in sayfasından alınmıştır. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...