11 Ara 2014

Yeniler #5 | Cyrene

Herkese yeniden merhaba;

Dün akşam saatlerinde elime ulaşan Cyrene alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kargo geldiğinde elektrikler kesik olduğu için sağolsun kuryenin aramasıyla kargoma ulaştım. Aras Kargoya her zaman çok ilgili oldukları için burdan teşekkür ederim. 




Cyrene sitesine buradan göz atabilirsiniz; Yılbaşı için özel olarak hazırladıkları kutulardan kendime en uygunu çok uygun bir fiyata aldım. İndirim hala devam ediyor.

Cyrene markası Hayvanlar üzerinde deney yapmaya karşı, içeriklerinin temizliğine güvendiğim çokça sempati duyduğum bir markaydı. 
#ObsesifimsiAdanaBulusması'nda bizlere sponsor olan firmalardan biriydi. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. Deneme fırsatım olan ilk ürünleri belki de en faydalı olan ürünlerinden biriydi. %2'lik AHA içeren Günlük cilt aydınlatıcısı. Bu ürünü çok hediye edildikten çok sonradan kullanmaya başladım ve gözle görülür değişiklik farkettim. ilk şişemin yarısındayım. Detaylı yazısını yakında yazacağım.

Lilakutu keşif ürünlerinde karşıma çıktıkça cyrene markasına iyice aşina olmaya başladım. Öncelikle Shea Butter ürünlerini kullandım. Evet ciddi tahriş olmuş ellere daha iyi gelen bir ürün olamaz. Bir ara bakım yapmayı krem kullanmayı ihmal ettiğim dönemde benimde başıma geldi ve bu ürünün çokça faydasını gördüm. 

Yine lilakutudan çıkan saç maskesini deneme fırsatım oldu. Kokusuna ba yıl dım. Uygun fiyatlı bulursam alabileceğim bir ürün. 

Markayla nasıl tanıştım her ayrıntısına kadar anlattığıma göre artık alışverişimin detaylarına geçebilirim.

Yılbaşı için 5 farklı seçeneğimiz vardı. 
Hepsinden uzun uzun bahsetmek isterdim ancak bu yazı bitmez. Siz en iyisi şuradan hepsini kafanıza göre inceleyin.

Peki ben hangisini aldım? Cildim Karmadan kuruya dönük olduğu için; karma ve hassas cilt bakımı kutusunu inceledim ve %2'lik AHA'yı görüp bir de istediğim gibi köpük temizleyiciyi bulunca tamamdır bu dedim ve attım sepete. 

Öncelikle Cyrene ekibine çok ama çok teşekkür etmek istiyorum. O kadar sağlam ve özenli paketlemişler ki ben açarken zarar veririm diye korktum. Hava kabarcıklı naylonlara sarıp sarmalanmış kırmızı kutumu görünce derin bir ohh çektim. Hiç bir kargomu bu kadar narin açmamıştım. Kutuyu elime alınca şöyle bir durdum. Bildiğiniz kalın çokta kullanışlı derin bir kutu çıktı. Stok çekmecemde yakın zamanda yerini alacak. 




Kutumun içeriğinde;

1 adet Cyrene Hydra Radiance Awakening Nazik Yüz Temizleme Köpüğü

1 adet yenilenen ve zenginleştirilen formülü Aloe Vera Yüz Bakım Toniği

1 adet Cyrene %2 AHA Günlük Cilt Aydınlatıcısı ürünü bulunuyor.


Ben sadece bu 3 ürünü belki bir kaç tane de tester gönderirler diye beklerken kutuyu açınca bana çığlık attıran yeni çıkarttıkları misel solüsyonu da gönderdiklerine inanamadım. Beni çok mutlu ettiler. Sadece onla da kalmayıp yine de testerlar göndermeyi ihmal etmemişler ve koccamanda bir sabun eklemişler. Özetle marka benim gönlümü fethetti. 



Elimdeki cilt bakım ürünlerim biter bitmez bu seriye geçeceğim. O zamana kadar bu seriye uygun gece ve gündüz kremi arayışında olacağım. Hayvan deneyi yapmayan karma veya hassas ciltler için bir öneriniz varsa duymayı çok isterim. 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...