24 Ara 2014

İndirim Önerilerim #2

Herkese yeniden merhaba; 
 Büyük Yılbaşı indirimlerine ramak kala indirim önerilerim yazı dizisinin ikinci kısmını biraz geçte olsa yazıyorum. 
Bu kısım daha çok makyaj Konuları içeriyor olacak.

Makyaj konusunda ülkemizde olduğu için çok şanslı olduğumuzu düşündüğüm The Balm markasıyla başlayalım. 
The Balm Amerika'da Üretilen ve Üretildiği ülkede bizdeki fiyatlardan çok daha pahalıya satılan kolay kolay da indirime girmeyen HighEnd bir marka. Çoğu ülkede de bulunmuyor.Hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Makyaja yeni başlayanların da indirimde kaliteli bir başlangıç yapacakları bir marka. Bende paletlerinden  How 'botu Them Apples? , NUDE 'tude, Balm Jovi mevcut. Palet tercihi zevk meselesi Meet mate, balmasa, Hawaii daha çok seçeneğiyle herkesin seveceği bir palet olacağını düşünüyorum. Yeni gelen Mont Balm merak konusu. Hepsinden oldukça memnunum gönül rahatlığıyla öneririm. Allıklarının pigmentasyonu mükemmel. Bende olanlar Houndstooth, Tolie mevcut, FratBoy, Down boy hepsi birbirinden güzel. Bronzer Bahama Mama efsane. Pudra olarak kimine simli gelse de Sexy Mamayı severek kullanıyorum. Indirimde bulması zor oluyor ancak far bazı olarak Put a lid on it 'i Şiddetle tavsiye ederim. Fırçalarını kullanmadım ancak dökülme problemi olmadığı ve dayanıklı olduklarını okudum. Rimellerini kullanmadım. Balm Shelter hafif yapılı renkli Nemlendirici arayanlar için çok güzel bir alternatif SPF 18 de içeriyor. Glossları çok güzel kokuyor. Rujlarını kullanmadım ancak memnun Olanları duymuştum. 
The balmdan ben genel olarak oldukça memnunum.Aklıma gelen ve bende olan ürünleri yazmaya çalıştım. 

Ülkemize yeni gelen ve yine sadece grafiklerde bulunan Wet'n'Wild markası zaten çok uygun fiyatlı, indirimde tadından yenmiyor. Ben de çok fazla ürünü yok ancak 3lü ve tekli varlarının renkleri ve pigmentasyonuna gözüm kapalı kefilim. Bazı renkler Mac 'e muadil gösteriliyor. Rujlarına mutlaka bir göz atın pişman olmayacaksanız. Marka baştan aşağı indirimde ya da normal zamanda Fazlasıyla alınası. 

Essence markası da gratislerde rossmannlarda ve son zamanlarda duyduğuma göre Migroslarda bulabileceğimiz bir marka, Çoğu indirimde indirime girmese de koleksiyon ürünlerine ulaşabiliyorsanız Şanslı insanlardansınız. Genel olarak ürünleri uygun fiyatlı ve kullanışlı. Özellikle rimellerinden memnunum. 

Flormar hem gratislerde bulabileceğimiz hem de mağazaları/standları oldukça Yaygın bir marka, hem koleksiyon ürünleri hem de her zaman olan ürünleri çok güzel indirimlere giriyor. 

Makyaj temizleyici tercihim her zaman bildirmeden yana, Mişel solüsyonlarla aranız iyiyse gözüm kapalı tavsiye ederim. Indirimlerde oldukça uygun fiyatlara bulabilirsiniz. 
Cyrene Misel solüsyonda fiyatı oldukça uygun. Iki marka da içerik bakımından tertemiz ve hayvan deneyleri yapmıyor. 

Krem temizleyicilerden hoşlanıyorsanız. Bebak Acıbadem sütünü seçebilirsiniz. Badem kokusu göreceli, ben severek kullandım ancak size ağır gelebilir. Çok küçük ve çok uygun fiyatlı boylarından denemeyle başlayabilirsiniz. 

Makyaj temizleme mendili insanı hiç olmadım. Hatta makyajımın önce dalinle şöyle bir kabasını alıp sonrasında pamuk ve temizleyiciyle kalıntılarını temizlemeyi tercih ediyorum. Siz benim gibi değilseniz, rossmannlarda bulabileceğiniz hydro markasının mendilleri ve gratislerde bulunan Cala markasına şans verebilirsiniz. Salatalıklı, Güllü, kolajenli ve aloe veralı olmak üzere 4 çeşidi bulunuyor. 

Benim indirimlerde genel olarak önerilerim bunlar, siz neler almayı düşünüyorsunuz? 
Bu seferki Yazım fotoğrafsız oldu ancak muhtemel indirimin yarın olacağını düşünüyorum bu sebeple yazmak istedim. Sizin indirim önerilerinizi duymayı çok  isterim.

Sevgiler.


1 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...