10 Ara 2014

Ten ürünleri #1 | Pure Beauty CC Krem ve Yardımcıları

Herkese yeniden merhaba;

Bugün sizlere severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. 
Sadece Watsonslarda bulabileceğimiz Pure Beauty markasının CC kremini anlatacağım. 

Öncelikle CC krem nedir, kimlerin kullanmasına uygundur, ne gibi ihtiyaçlarımıza cevap verir?


Önce BB krem (Blemish Balm) girdi hayatımıza, çıkış amacı ameliyat izlerini ya da cilt problemlerini tedavi etmek olsa da, bizim için fondötenden daha ince yapılı bir renkli nemlendirici olmaktan öteye gidemedi. Bahsetmek gerekirse ben hiç BB krem kullanmadım.Sonra CC krem (Color Correcting) çıktı. Adından da anlaşılacağı gibi renk düzenleyici. BB kremden daha işlevli bir ürün olduğuna inanıyorum. Bana göre BB kremden daha hafif yapılı ve cilt tonunu çok güzel eşitliyor, çok doğal duruyor ağırlık yapmıyor. 


Peki kimler kullanmalı? Çok aşırı kapatıcılık istemeyenler, yer yer kızarıklıkları olanlar, cildinin daha sağlıklı görünmesini isteyenler rahatlıkla kullanabilirler. 
Hassas, yağlı ya da benim gibi karma bir cilde sahipseniz bile pudrayla sabitleyip gün içinde tercihe göre pudra ya da benim tavsiyem yağ emici kontrol mendillerini kullanırsanız çok memnun kalacağınızı düşünüyorum. 


CC kremi kullanırken en büyük yardımcılarım Ekilips makyaj süngerim ve henüz yeni edindiğim RT Expert Face Brush'ım. Çok mu acelem var parmaklarımla da çok rahat uygulayabiliyorum. Ama bu yardımcılar işin zevkli kısmı. 

Ekilips markası sadece Gratislerde bulabileceğiniz bir marka. Makyaj süngerine de bayılıyorum. Fiyatına göre performansı Mü kem mel! Hele ki indirimde görürseniz kaçırmayın alın 2 tane. Süngeri önce güzelce ıslatıp, hafifçe sıkarak suyunu alıdıktan sonra nemli halde ürünü ister yüzünüze yayıp, ki böylelikle daha az ürün yiyecektir. Ya da üzerine alıp pıt pıt hareketlerle cildinize rahatlıkla yedirebilirsiniz. Sivri kısmıyla da kolaylıkla göz altlarınıza concealer uygulayabilir ya da kapatıcılığı arttırmak istediğiniz bölgelerde bir kat daha alarak kullanabilirsiniz.


RT Expert Face Brush Bu yazımda bahsettiğim dev Gratis indirimi alışverişimde aldığım ve bayılarak kullandığım bir fırça. Çok kolay yıkandı, tek bir kılı bile dökülmedi, zaten kılları sentetik olduğu için fırça koruyucuya ihtiyacı olmadan şeklini korudu. 

RT fırçaları Hayvan Deneyleri konusunda dünyada otorite kabul edilen Youtube da Pixiwoo kanalının sahipleri Sam ve Nic kardeşlerin markası. Fırçaların gövdelerinin inanılmaz şık ve ayakta durabilmesi, Hayvan deneylerine karşı oldukları için markanın tüm fırça kıllarının sentetik olması markanın en güzel özellikleri. 


Fırçanın sık kılları sayesinde ürünü rahatlıkla cildi tahriş etmeden yüzüme uygulayabiliyorum. Daha büyük bir fırçayla örneğin; Pudra fırçanız yoksa bile bu kadar sık olmayan bir fırçayla üzerinden tranparan pudrayla geçerseniz sizi gün boyu idare edecektir.

Büyük yılbaşı indirimi yaklaşırken elimden geldiğince almanızı tavsiye edeceğim ürünlere blogumda yer vereceğim. 

Pure Beauty CC Krem #obsesifimsiadanabulusması'nda Watsons sponsorluğunda hazırlanan kutudan çıkmıştır. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler.

8 yorum:

  1. Benimde şu ana kadar aldığım bb ve cc kremlerin en açık rengi bile tenime çok koyu geldiği için hep çöp oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atmadığın varsa rengini açmak için günlük kullandığın kremle karıştırabilirsin:) rengini istediğin kadar açana kadar küçük bir kapta ekleyerek karıştır, hem ürün cildine çok daha fazla nem verir:)

      Sil
    2. Evet o aklıma hiç gelmedi bi de onu deniyim ama işallah kapatıcılığı çok azalmaz sağol canım :-)

      Sil
    3. Çok az bir azalma olabilir tabi ki ürün azaldığı için ama hiç kullanmamaktan iyidir:) rica ederiim :*

      Sil
  2. Kesinlikle çok faydalı bir yazı olmuş canım. Benimde severek kullandığım bir cc krem. Özellikle üzerinden mat bir pudra ile geçiyorum ki hem daha kışa uygun hale geliyor simlerini nötrlüyor, hem de kalıcılığı artıyor. Cildimde bıraktığı aydınlık haline bayılıyorum. Herhangi bir sivilcelenme problemi de yaşamadım bende canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım benim, senden bunları duymak çok tatlı :) çok hafif simleri var evet ama çok güneşte ya da spotta olmadıktan sonra aydınlık bir görüntü veriyor bana ve en güzeli o kadar hafif duruyor ki yüzümde kullandığım ilk gün kendimi çok özel hissetmiştim :) Bende de sivilcelenme yapmadı çok sükür, cildini her gün detaylı temizlersen bu tarz oluşabilecek problemlerin önüne geçebiliyorsun :*

      Sil
  3. Expert face brush bu tip ürünlerde harikalar yaratıyor bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Bu fırçaya bayılıyorum, iyi ki almışım.

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...