30 Tem 2017

Yeniler #44 | Tatil Anılarım, Koçtaş

Herkese yeniden merhaba,

Tatilden dönmenin tek güzel yanı bir sonraki tatilin hazırlıklarını yapmak. Ne demişler 'Tatile en çok tatilden yeni dönenin ihtiyacı vardır.' ne kadar da doğru demişler!

Magnet almanın saçmalık olduğunu düşünürdüm. Ama gittiğim yerlere ait hatırlatan anıların sadece fotoğraflar olmasını istemediğimi anladım. Gittiğim yerlerden ya da tanıdıklarımdan ilk istediğim şey artık magnet ben de sevdiklerime hediye olarak ilk magnet getiriyorum. Gezerken aklıma gelmedi alışveriş yapmak bu nedenle son durağımda tüm alışverişimi yaptım. Bir dahaki gidişlerimde ordan da hatıra alacağım. 


Evimde en çok fincan olsun istiyorum niyeyse, en sevdiğim mutfak eşyası çünkü evde hiç bir şey yemesem de kahve içiyorum. Fotoğraflamayı da çol sevince çeşitliliğim çok olsun istiyorum. Adanadan sadece sevdiğim birkaç kupamı getirdim. Yeni evimde sadece aldığım fincanlarım var.   Bu seyahatimde de ikili fincanlar tercihim oldu. 
Açacak 5₺, Mottolu magnet dükkan sahibin hediyesi :) Magnetlerin 4tanesi 10₺ 
Yolunuz Marmarise düşerse meydandaki sahilin tam karşısındaki hediyelik eşya daha dükkanına mutlaka uğrayın🎈 


Favorim tabaklı olan, birbiriyle bütün olanı da enteresan bulduğum için aldım. Bir de takı kullanma alışkanlığım olmadığı için hiç çıkarmayacağım takılarım olsun istiyorum, başlangıcı renkli bilekliklerle yaptım. Altın zincir kolyeler de almak istiyorum, bakalım. Tabaklı 2li fincan 30₺, 2li fincan 15₺ Bileklikler 10₺


Arabayla yolculuk yapmanın en güzel yanı tesislerde durmak ve yörel lezzetleri denemek, bir kısmını evine getirebilmek.
Erişte 7,5₺ Sabun7,5₺


Pazar alışverişi olarak Koçtaşa gittim. Yedeklediğim/Stokladığım ürünleri saklayabileceğim bir dolabım olmadığı için dolabın bir köşesinde durmak üzere mavi kutuyu aldım. Tek katlı organizeri fırçalarımı yerleştirmek için aldım, hatta aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere yerleştirdim bile. Hatırlayanlar olacaktır belki benim makyaj malzemelerimi koymak için 3 katlı koçtaşın ilk çıkardığı organizerlerinden vardı. Malzemelerim çok üst üste durduğu için unuttuklarım oluyordu, daha ferah ferah yerleştirmek için 2 katlısından aldım. Kutu 29,99₺ Tekli çekmece 19,90₺ 2katlı organizer 12,9₺ 


Benim küçük alışverişim ve tatil anılarım bu şekilde, kendime anı olarak yazmak ve sizle paylaşmak çok keyifli. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni Facebook|Instagram|Snapchat|Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...