31 Tem 2017

Bitenler #33 | Temmuz

Herkese yeniden merhaba,
Uzun bir ttilin ardında geçirdiğim en kötü pazartesilerden birini gede bırakırken, ironik bir şekilde rahatlamak adına Temmuz ayında biten ürünlerimi anlatmak istiyorum. 


Önce cilt bakımı;

Benri kare pamukları fiyatına rağmen 3al2öde kampanyalarında stoklamaya devam ediyorum. Aradaki fiyat açığını disk pamuklarla kapattığımı düşünüyorum herhalde. 

Nonique göz çevresi kremi; ben kullandığım diğer kremlerden farklı bir yanını göremedim, aksine krem formda olmasına rağmen yapış yapış hissi vardı. 49,90₺ yı asla haketmiyor. Gratiste Rossmannda çok daha güzelleri 3te 1 fiyatına düşüyor indirimli. #bakimgunluguonermiyor 

Dirty Works yeşil çay özlü krem temizleyici; yine tavsiye etmediğim bir daha yanılıp şaşormazsam almayacağım bir ürün. Temizleyici değil sanki krem sürüyor gibisiniz, yeşil çay özü cildi ferahlatıyor ama rahatsız edici bir şekilde. Ürün sanki cildinizden arınmıyor. #bakimgunluguonermiyor 


*Restorex hızlı uzama etkili saç maskesi; ben bu ürünün saçları uzattığına inanıyorum. Yeni kestirdiğim saçlarım çok çabuk uzadı. Saç uzatmak isteyenlere #bakimgunluguoneriyor diyorum. 

*Revigen ince telli ve zayıf saçlar için şampuan; gerçekten arındırıcı etkisi var. İndirimli bulursam tekrar alırım. 

Creightons hindistan cevizi ve bal özlü duş jeli; balın kokusunu asla almıyorsunuz, üzerinde yazmasa içinde bal da vardır demem. Hindistan cevizi severler için güzel bir alternatif. Ambalaj fiyat ilişkisi de başarılı. Bu serinin kullanmadığım çeşidi yok. Bu ürünü de 2. Kez bitiriyorum. #bakimgunluguoneriyor 


Kalyon tırnak eti temizleyici; manikür için alternatif bir ürün arayışına girmedim bile kaçıncı bitirdiğim ürün hatırlamıyorum. #bakimgunluguoneriyor 

Wet&Wild 2aşamalı fiber etkili maskara; bu maskarayı 2. Bitirişim şimdi de yenisini açtım. Kirpiklerimi ayakta tutmaya en yakın olan maskara şu anda önerileri olan varsa duymayı çok isterim. 

Isana kulak çubukları; akrilik düzenleyicim olduğu için kutulu ürünler tercih etmiyorum artık. Ya benri renkli çubuklardan ya da bu paketten tercih ediyorum. 

Freternikus çeşme limonu kolonyası; normalde limon kolonyası hiç sevmem ama bu limon kolonyası çok güzel kokuyor. #bakimgunluguoneriyor. Gratislerde bulabilirsiniz. 

Benri aloeveralı güneş sonrası jel. Bu güne kadar kullandığım en iyi aftersunlardan biri. Fiyatı da çok uygun. Bir sonraki tatilim için indirimde direk alacağım. #bakimgunluguoneriyor. 

* işaretli ürünler firma gönderisidir/ çekilişte hediye edilmiştir. 

Benim Temmuz ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi, okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni Facebook | Twitter | Snapchat | Instagram hesaplarında 'bakimgunlugu' olarak bulabilirsiniz. 

Sevgiler, 
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...