29 Tem 2017

Yeniler #43 | Penti, Adidas, Birkenstock, Kanken

Herkese yeniden merhaba, 

Beni instagramdan (@bakimgunlugu) takip edenler bilirler, geçirdiğim en güzel tatilden henüz döndüm.

Tatile gitmeden hemen önce ve tatil süresince yaptığım alışverişlerimi sıcağı sıcağına yazmak istiyorum, hepsini kullandım bile. Gelelim aldıklarıma; Bikini ve kıyafet alışverişimi pentiden yaptım fiyatlarıyla paylaşacağım,


Rengine ve desenine vurularak aldım, Fiyatı; 54,90₺


Favori bikini altım da bu, 2 favorimi kombinleyerek giymeyi çok sevdim, Fiyatı; 34,90₺



Rengi en güzel parçalardan biri Fiyatı; 24,90₺


Mayolarda ilk defa bu yıl bu kadar çeşitli renklere gittim, Fiyatı; 49,90₺ 


Favori üstüm bu oldu, bugüne kadar en rahat ettiğim bikini üstü, bu modelleri çok sevdim indirimde mutlaka alacağım. Fiyatı; 49,90₺

Kimono inanılmaz rahat ve batmıyor, uymayacağı bikini mayo yok, yanlışlıkla salçalı makarna döktüm sıvı sabunla çitiledim hemen çıktı, 
Fiyatı; 69,90₺


Yaz için bulabiliyorsanız havlu şortları tercih edin çok rahat ettim, Fiyatı; 39,90₺ 


Aldığım son plaj kıyafeti bu tatlı kot görünümlü şort Fiyatı; 39,90₺


Bu şapka da favorilerimden ama uçakla seyahat edecekseniz yanınızda taşımanız lazım, plaj çantasına sığdırmak için katlamıştım o anda bile formu bozuldu, Fiyatı; 29,90₺ 

 
Bu çantayı da CarrefourSa'dan 29,90₺ ye aldım. Bu seyahatimde arabayla gidip döndüğüm için sorun olmadı ama uçakla seyahat edeceksenizvalize yerleştirmeniz rahat olmayabilir. Aynı tarz Madame Coco da da var.


Bu gözlüğü tatilden 1ay önce kadar almıştım, paylaşmadığım için bu yazıya eklemek istedim. Anneme de gözlük aldığımız için benimki yanlış hatırlamıyorsam 69,90₺ ye geldi.


Gelelim Adidas alışverişime, iki modeli de indirimli bulunca alıverdim. Biri en çok istediğim modellerden biri, klasikler gibi kimse de görmemiştim, hem sade hem istediğim superstar modeli Fiyatı; 292₺


 Uymayacağı kıyafet yok bence, kırık beyaz olduğu için kirlense bile silinir gibi. 


Tam bir yürüyüş gezme ayakkabısı. Çok rahat ve bence çok şık. Supernova diye geçiyor fiyatı; 240₺



Son olarak tatil için ve günlük hayatta da kullanmak adına mantar taban olmayan birken istiyordum, tatile götürdüğüm terlikle hiç rahat edemeyince beyaz birkenstock aldım, iyiki de almışım aldığım saniyeden itibaren çıkarmadım resmen fiyatı 129₺


Baya önce aldığım ama paylaşamadığım bir ürün daha kanken çanta, tam bir Tuğçe rengi 😍 Bloga yetiştirmek için dün tatlı yerken çektim 🎈


Benim tatil öncesi ve tatil boyunca yaptığım alışverişlerim bu şekildeydi, yarında tatil beldelerinden ve yolda aldıklarımı paylaşacağım,

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler, 

Beni Facebook | Instagram | Twitter | Snapchat hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...