23 Tem 2017

Yeniler #42 | Gratis

Herkese yeniden merhaba,

Tatil öncesi çok ani bir şekilde 15 dakikalığına Gratise uğramamla bu toplu alışveriş ortaya çıktı, Uzun zamandır stokçu ruhumu bastırıyordum ama artık daha fazla dayanamadığımı farkettim, çünkü sadece bu şekilde rahat edebiliyorum garip bir şekilde yedek ürünüm olmadığı zaman içim huzursuz oluyor tam tersi bir durumda da mutlu ve huzurlu. Sanırım problemlerim var . ( Düşünen smiley) 

Neler aldığımı kısaca anlatayım; 


Benri mineral spa kokulu duş jeli, Benrinin duş jellerini tavsiye ederim, Uzun süre gidiyor en güzel kokuları spa ve kırmızı meyveli olanı #bakimgunluguoneriyor ! Fiyatı : 5,90₺

İnecto şampuan ve saç kremi, gratiste bulabileceğiniz en güzel serilerden biri bence, hindistan cevizi seviyorsanız kesinlikle almalısınız. 
#bakimgunluguoneriyor !
Şampuan : 6,90₺
Saç kremi : 7,75 ₺

Urban care çay ağacı özlü şampuan kulalndığım en iyi arındıcı şampuan, bütün hafta boyunca köpük jöle sprey gibi ürünleri çok fazla kullanıyorum, haftanın bir günü arındırmak için tavsiye ederim, bana hergün için fazla geliyor. 
#bakimgunluguoneriyor !
Fiyatı : 12,25₺


Sanırım 5.seferdir beebeauty misel suyu kullanıyorum bana 4 ay gidiyor çıktığı günden beri başka misel su kullanmadım. İndirimde görünce 3 tane birden aldım. #bakimgunluguoneriyor!!!!!
Fiyatı : 9,50₺ 

Yine beebeauty markasının yüz temizleme köpüğü, ilk kullandığımı Gratis göndermişti,  evde kalınca yenisini aldım, çok güzel kokuyor ve germeden tertemiz yapıyor. #bakimgunluguoneriyor 
Fiyatı : 11,90 ₺

Himalaya aloeveralı yüz temizleme kremi, belirli miktarda alışverişe indirimliydi kış aylarında bu tarz temizleyiciler arkasına yağ kullanmak benim rutinim haline geldi. İlk kez deneyeceğim. 
Fiyatı : 8,90₺



Alışveşimin nerdeyse yarısı beebeauty markasından olmuş, yazarken farkettim. Bence Gratis'e özel markalar arasında cilt bakım kategorisinde en başarılı marka. Güneş kremlerinide markaya güvenimden gözüm kapalı aldım. Yüz için olanı beğendim, diğerini henüz kullanmadım, elimdeki krem bitince açacağım. 

Yüz kremi: 17,90₺
Vücut kremi: 23,90₺

Dalin markası kokusuna aşık olduğum nadir markalardan, 
Şampuan belirli miktar alışverişe 2,95₺ idi.
Kolay tarama saç spreyi deniz tatili için olmazsa olmaz ancak normal zamanda kullanmadığım için mini boy aldım. Fiyatı:3,95₺ 
Bebe yağını bacaklarımı yakmak için aldım. Fiyatı: 2,25₺

Benri aloeveralı güneş sonrası jel: 5,90₺ 


Benri ıslak mendil 1₺
Kare pamuklar 3al 2 öde kampası vardı tanesi 3,93₺ ye geldi.

Benim uzun zamandır yapmayı özlediğim stok ve ihtiyaç alışverişim bu şekildeydi bu arada Gratis evimin altında olduğu içindi bendeki bu rahatlık ama indirimleri de değerlendirmek lazım😌 

Okuduğunuz için teşekkür ederim, Beni; Facebook | Instagram | Twitter | Snapchat hesaplarında ' bakimgunlugu ' olarak bulabilirsiniz,

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...