28 Ara 2015

Yeniler #23 | Watsons, Gratis, Rossmann, Migros

Herkese yeniden merhaba;

2015'in son Pazartesisi de bittiğine göre yeni yıla geri saymaya devam edebiliriz. Yılbaşı zamanları herkesin öyle olmasından mı yılbaşı zamanına özel ürünlerden ve süslemelerden midir bilinmez çok coşkulu oluyorum. 

Bu aralar bir hayli yoğunum bloga çok zaman ayıramadım ancak eski tempoya dönmeme az kaldı. Haftanın sadece tek günü fotoğraf çekebildiğim için küçük bir zaman problemim var ancak stoklu çalışarak bu sorunu halletmek üzereyim.

Konumuza dönecek olursak son 1 ayın her pazartesisi olduğu gibi konumuz alışveriş! (Gözlerinden kalp çıkan emoji)

İnstagram dostlarımla AVM'yi kapatana kadar gezme keyfinden eve benimle gelenleri hemen anlatmaya başlayayım.



Son zamanlardaki indiirmlerden gözüm bir hayli dolmuş olacak ki eve 5 parçayla geldiğimi çantamı boşaltınca anladım! 

Watsons Bira özlü şampuan Favorim! Favorim! Alın aldırın. Uygun fiyatlı ve efsanevi bir şampuan, bira özlü maskesini de yanına saç kremi olarak kullandınız mı tamamdır. Bu ikili hakkındaki detaylı yazım buradaFiyatı: %40 indirimle 4,80 lira olması gerekirken 5,5 lira :/

Alterra Melisa çayı özlü koltuk altı spreyi @aslicotala'nın önerisi :) Fiyatı:9,90 lira.

Himalaya göz altı kremi. Yedeğimi yedekledim. Fiyatı 14 liraya inmişti sanırım. Detaylı yazım burada.

Bee Beauty limonlu duş jeli: İlkokuldayken kapıda satılan limonlu dondurma gibi kokuyor. Resmen çocukluğuma döndüm. Fiyatı: 2,95 lira.


Alışverişimin en tatlı kısmı Migros'tan!

Yılbaşı ruhu her yeri sarmıştı. Her şey mükemmel görünüyordu. Daha hızımı alamayabilirdim ama kendimi zor tuttum. Yılbaşı kahve fincanlarımıza bayıldıım. 

Biri @birtutamben'e biri anneme biri de bana:) Tane fiyatı:3.5 lira olmalıydı. 

Baston şekerlerim azaldı, hem tadına hem de dekoratif duruşuna bayılıyorum. Fotograflarımda da çok sık kullanıyorum. Fiyatı:7,99 lira.

Brooklyn sakızlara bayılıyorum. Naneli, yeşil naneli ve tarçınlısından aldım. Tanesi 1 lira.

Benim aldıklarım böyleydi. Sizle paylaşınca çok mutlu oluyorum. Sizin son zamanlarda aldıklarınız neler? Ortak aldıklarımız ya da içlerinde sizinde sevdikleriniz oldu mu? Çok merak ediyorum:)

Umarım yazımı keyifle okumuşsunuzdur.

Beni;

Snapchat/Twitter/Instagram 'da 'bakimgunlugu' kullanıcı adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın lütfen.

Sevgiler.

2 yorum:

  1. bira özlü bakım kremini kullandım ama şampuanı hiç denememiştim aklımda olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanından da aşırı memnunum :))) Serisi zaten favorim <3

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...