20 Ara 2015

Yeniler #22 | Koton, Rossmann, Watsons

Herkese yeniden merhaba;

Pazar gününün klasik alışveriş yazısını yazmanın hazzı çok güzel.

Hemen başlayalım.

 


Kotonda çok güzel indirimler var!

Koton'un erkek gömlekleri bir harika!!! 

İnanılmaz uygun fiyatlı ve kaliteliler.

SlimFit mavi gömlek: 19.90 lira.

Isana Hassas Citliler için krem deodorant: 2.99 lira.


Mavi Gri SlimFit gömleğe de bayıldım! Fiyatı: 25,99 lira.

Roll-on arayışlarım bitmediği ve bir türlü memnun kaldığım bir ürün bulamadığım için ikinci bir Roll-on'da satın aldım.

Alterra Melisa ve Ada Çay'lı roll-on fiyatı:8.99 lira.


Salaş T-Shirt: 9,90 lira.

Catrice camouflage corrector kapatıcı 12.90 lira olması lazım.

Ruj'da herhangi bir Catrice ürün alana hediyeydi. Ruj kullanmadığım için hiç açmıyorum burada halen devam etmekte olan çekilişime ek hediye olarak gidecek. Katılmadıysanız 26 Aralığa kadar süreniz var! 


Barajyolunda minik bir butikten bu üstü aldım. Kısa hafif bol kolları bol ve kısa üstler inanılmaz rahat oluyor. Yüksek bel pantolonlarla kombinlemeyi çok seviyorum. Sanırım yarınki kombinim hazır:) Fiyatı: 19.90 lira.

Dün Özge'mle buluştuk biz! Siz onu instagram adı @pinkiesoftheday_ olarak tanıyorsunuz. Kardeşim @birtutamben ve bana dünyanın en şirin bardaklarını alması <3.

Çantamda taşımak için mini boy bir törpü arıyordum. Tam istediğim gibisini Rossmann'da buldum. Önce kendi markası sandım ama üzerinde Solingen yazdığını sonradan farkettim. Fiyatı:2.99 ya da 3.99 olmalı. 


Son olarak Watsons'tan Mini Isıtıcı Pedlerden aldım. Hemen açtım ihtiyaç çantama attım bir tane. Henüz kullanmadım ama memnun olan çok. Fiyatı:6.99 lira.

Benim haftasonu alışverişim bu şekildeydi. Bir haftayı daha bitirmenin huzuru ve yeni bir hafta telaşı başlamadan yazımı sizinle paylaşmak istedim. Umarım keyifle okumuşsunuzdur.

Beni;

Snapchat/Twitter/Instagram 'da 'bakimgunlugu' kullanıcı adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın lütfen

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...