15 Ara 2015

ÇEKİLİŞ!

Selaam!

İnstagramda yeni bir çekiliş başlattım.

Sizden küçük bir isteğim var;

İnstagramdan beni 'bakimgunlugu' adıyla takip edip, çekiliş fotoğrafımı kendi sayfanızda #bakimgunlugundentesekkur etiketiyle ve 3 arkadaşınızı etiketleyerek paylaşırsanız çekilişime katılmış oluyorsunuz:)

Blogumu anasayfadaki bu siteyi izleyin butonuna tıklayarak izleyicim olursanız +1 hakkınız daha olacak! Buraya link koyuyorum ancak her seferinde hata veriyor. 

Bu kadar konutum ama neler hediye ediyorum hiç bahsetmedim.


En sevdiğim ve daha öncesinde bitirdiğim Balm Shelter'ı size hediye etmek istedim. The Balm çok sevdiğim bir marka ve crueltyfree! Hediye ettiğim rengi Clair/Light.

Pastel'in çok tatlı pembe allığından da hediye etmek istedim size:)

Pastel çok sevdiğim hem Türk hem de CrueltyFree bir marka!

Çekilişi kazanan şanslı kişiye yanındaki baston şekerleri ve hediye edicem karar verdim:)

 Benim minik teşekkür çekilişim böyle katılırsanız ya da duyurursanız çok sevinirim:)

Beni Twitter/Instagram/Snapchat 'ten bakimgunlugu adıyla aratabilirsiniz.

Sevgileer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...