15 Ara 2015

Yeniler #21 | Karışık Haftasonu Alışverişi

Herkese yeniden merhaba;

Geçtiğimiz haftasonu kardeşim @birtutamben ile karışık bir alışverişimiz oldu. Sizinle aldıklarımı paylaşmak istedim hemen başlıyorum.

İlk durağımız Madame Coco'ydu. Sabahlıkların geçtiğimiz haftaya özel indirimini haber veren mesajı alınca zaten evde giymek için böyle bir ihtiyacım varken göz atalım dedik. 





Fotoğraflarını çektiğim andan beri evde olduğum her an üzerimdeydi. Bu kış ve eskiyene kadar keyifle kullanacağım bence. Polar yumuşacık inanılmaz sıcak tutuyor. Aslında mürdüm rengini alırım diyerek gittim ancak Snapchatten hangisi diye sorduğumda pudra diye çok dönüş geldi.Bende tercihimi pudradan yana kullandım. Fiyatı:39,90 lira


Evde olduğum her an eşofman falan değil sadece pijama giydiğim için güzel bir pijama almak istedim bu yıl için. Her yıl düzenli alıyorum. Bu yıl takım olsun istedim. Yalnız pijama fiyatları ne kadar artmış şok oldum. Geçtiğimiz 2 yıl boyunca polar tek altları 5 liraya bulmuş ve 3 4 desen almışken, bu pijama takımını da çok beğenmeseydim almazdım-_- Ellerinde tek kaldığı 80 liradan 50 liraya aldım. Ama başka yerlerde de hep 70-80 civarina gördüm.


Termal tayt kış aylarının vazgeçilmezi! Henüz tanışmadıysanız şiddetle tavsiye ederim. Üstteki kahverengi biraz kalın fiyatı:5,90 lira. Alttakı daha yok gibi hem yeri daha güzel hem de ultra rahat fiyatı:15 lira.

Babet çorapların kalınlarından arıyordum bulmuşken 3 tane aldım. Ama pişman oldum resmen. Arka lastiği çok kötü sürekli topuktan portuyor. Tanesi 5 lira.


Fonex Kivi ve Limonlu el kremi: 2 lira civarı

Catherine Arley oje çıkarıcı fiyatı:2.25 lira

Rapsodi rakı beyazı oje fiyatı:1 lira

Bebak zeytinyağlı çanta boyu el kremler adet fiyatı:1.5 lira

Fami ıslak mendil fiyatı:1.5 lira


Platin mağazında Pielor markasına rastladım hem Türk markası hem de Argan yağı özlü bir setle karşılaşınca ve bu kadar ürün 25 lira olunca hemen aldım.


İçinde; Duş jeli, Vücut Spreyi, El sabunu, Vücut Losyonu, Şampuan, Vücut peelingi ve Lifi bulunuyor.

Markanın standında sadece vücut peelingi 19.90 liraydı. 

Hepsini aynı anda açıp tek bir blog yazısı halinde yorumlayacağım.


Beni Snapchatten takip edenler bu fotoğrafı hatırlayacaklar. Pazar akşamı yılbaşı temalı bu çorapları görünce tabiki dayanamadım. Umarım kıyıp giyebilirim. 2000 yazılı çoraplarımı daha 3 4 yıldır giyiyorum :/ Fiyatı:7,90 lira

Benim haftasonu alışverişim böyleydi. Genellikle kışa yönelik bir ihtiyaç alışverişi ve marka keşifi olarak geçti.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma abone olmayı unutmayın lütfen.

Beni; Snapchat/Twitter/Instagram 'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...