6 May 2018

Makyaj bazı #2 | Wet’n’wild Primer Base De Teint

Herkese yeniden merhaba, 

Bugün yayınlanan bitenler videomdan sonra anlatmadığım bir ürünü anlatmak istedim; 







Wet’n’wild markası en sevdiğim crueltyfree markalarının başında geliyor. Hem çok uygun fiyatlı hem de çok kaliteli ürünleri var. Kolakesiyonumda en fazla yer edinen markalardan. Bu baz elimde bir süredir vardı ve günlük makyajda baz kullanmak alışkanlığım olmadığı için öylece bekliyordu. Yapısını çok sevdiğim ancak bana çok koyu olan bir ten ürünüm olunca bu baz aklıma geldi ve her kullandığımda rengini açmak için kullandım. Kullandığım ten ürününün hem rengini açtı, hem yapısını bozmadı, hem yağlandırmadı, hem de kalıcılığını arttırdı. Zaten bir bazdan daha fazla ne beklenir ki. Bu fiyata bu performansa tam puan veriyorum ve #bakimgunluguoneriyor etiketi altına ekliyorum. 




Yapısı kremsi, normal bir yüz kremi gibi emilimi var.  Fiyatı indirimde 12₺ gibi bir fiyata geliyor. Marka çok sık indirime girdiği için indirimde almanızı tavsiye ederim. 

Merak edenler için içeriğini de paylaşıyorum;



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...