27 Mar 2018

Yüz yağı #1 | Isana

Herkese yeniden merhaba, 

Cilt bakım rutinime yeni eklediğim bir üründen bahsetmek istiyorum; 


Yaklaşık 1 aydır aralıksız kullanıyorum ve şu ana kadar etkilerinden oldukça memnunum. Kısaca anlatmak gerekirse cildimdeki makyajı misel su ile temizleyip yüz temizleme köpüğü ile derinlemesine temizliyorum. Bu aşamadan sonra aslında bir tonik kullanmam gerekir ancak tonik kullanmayı şahsen gereksiz buluyorum:) Uzun zaman kullandım bir çok tonikte bitirdim ama bence faydalı bir ürün değil ya da ben faydalı ürünler deneyimleyemedim o da olabilir. Hemen arkasına olmasa da dişlerimi fırçalama süresi kadar zaman verip bugünün konusu yağdan yaklaşık 5-6 damlayı avcuma alıp elimde iyice ısıtıp yüzüme tampon hareketlerle uyguluyorum. Sıkılaştırma etkisini 1 ayda anlayamam ancak yüzümün artık hiç kurumadığını ve nemlendiriciyi ardına uyguladığımdan bu yana cildimde makyaja dahi gerek olmadığını farkettim. 

Benim için çok güzel bir ürün deneyimi oldu. Size de #bakimgunluguoneriyor etiketiyle anlatmak istedim. 


Isana markasını ve bu ürünü sadece Rossmann’larda bulabilirsiniz. Marka hayvanlar üzerinde deney yapmadığı gibi bu ürün Vegan :)  Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 11₺ civarındaydı yani aşırı ucuz! :) 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...