28 Mar 2018

Peeling #2 | Cyrene Daily Peeling Powder

Herkese yeniden merhaba, 

Bugün bence hayatımın peelinginden bahsedicem. Çünkü daha iyisi kesinlikle yok. 


En güzel özelliği bozulma süresinin efsane uzun olması bence. Sonuçta toz bir ürün be krem ürünlere göre çok çok daha uzun süre dayanıyor. Normal bir peeling olsa 6 ayda bozulur belki ama bu ürün 2 yıla kadar dayanır, belki daha fazla. 

Çok uzun zamandır elimde bu ürün. Hatta çok zahmetli bulup kullanmamıştım. Sadece avucunuza biraz döküp bir iki damla suyla karıştırmam yetiyor. Hassas cilde sahip biri olarak, hem tahriş etmeden hem de taneciklerini hissederek çok güzel bir şekilde ciltteki pütürleri arındırıyor, yumuşacık bir cikt bırakıyor ardında.

Bu ürün #bakimgunluguoneriyor etiketi altına girdi. Ürünün detayını marka dilinden görmeniz için paylaşıyorum; Fiyatı yüksek fiyatlı markaların peelinglerinden bikaç tık düşük çok uygun fiyatlılara göreyse oldukça yüksek. 85₺, Detaylı bilgiye cyrene.com adresinden ulaşabilirsiniz. 


Cyrene markası hem Türk markası hem hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, bu ürünü de vegan:) Hem simgesini hem de içeriğini paylaşıyorum;


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

1 yorum:

  1. ben de kullanıyorum bunu sevdiğim bir peeling.. bittikçe alabilirim hatta...

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...