21 Kas 2017

Yeniler #59 | Gratis

Herkese yeniden merhaba,

Dev gratis indiriminden ben de nasibimi aldım tabiiki de her üründe indirim olması beni o kuyruğa sokmayı başardı, her dev indirim gibi, kasa kuyruğunda mağaza gezdim :) 

Kendimi kaybetmemeye ve her zaman indirime girmeyen ürünleri tercih etmeye çalıştım, birazda merak ettiklerimi almış olabilirim, bu indirimde ilk defa cilt bakım ürünü yok, stoklarım yetiyor şu an için, ağırlıklı olarak manikür malzemeleri ve saç bakım kişisel bakımdan yana tercihlerimi kullandım, bakalım neler almışım;


Saçlarımı kısa kestirmeyi zaten kafaya koymuştum, elimde belgraddan aldığım deniz tuzu spreyi varken aklımda olan urban care’i indirimli bulmuşken direk aldım; 17,25 ₺

Bee beauty deniz tuzu spreyini ilk kez gördüm, cilt bakım ürünlerini severek kullanıyorum, bu üründen de umutluyum, fiyatı yine inanılmaz uygundu indirimde bedavadan biraz pahalıya geldi; 7,25₺ 
Serinin saç köpüğünü de gördüm. 

Urban care köpüğü aldım ama elimki köpük daha çok yeni, saçlarım kısayken çok az kullandığımdan kardeşime götürmeye karar verdim, 12,25₺


Bu indirimin en karşı karesi kesinlikle burası, kalyon ürünlerini zaten 2 aya bir aldığım ve marka genel olarak indirime girmediği için abartmamak kaydıyla aldım:) 
Kalyonların tanesi 3,95₺

Flormar hızlı kurutucu bitirici ojesi; birini yeni bitirdim bulmuşken 2 tane aldım, tanesi 3,95₺ 

NK hızlı kurutucu bitirici ojesini de daha önce kullanmıştım bulmuşken aldım; 3,95₺ 

Flormar full color serisi biter diye korkumdan en sevdiğim rengini resmen yedekledim. Bendeki rengi FC05 Teddy Always With Me 1,45₺


Burası kişisel bakıma giriyor, çorapları sadece indirimli olduğu için aldım evet; 2,95₺ 

Benri diş macunu benim dönüp dolaşıp aldığım bir ürün bu dev boyu 3,45₺ 

Rebul yaseminli cam şişe kolonya, ofise götüreceğim, inanılmaz bir koku; 7,25₺


Real tecniques seyahat boyu kontür fırçası, fırçanın boyu çok tatlı, yumuşacık, tam seyahatlik 18,25₺ 

3lü set 24 liraydı ama fırçaları çok basık ve kullanışsızdı daha pahalı gibi görünsede bu ürünü almak benim için en uygunuydu,

Eklips far fırçasını denemek için aldım, 7,25₺

Inecto hindistan cevizli serum meraktan aldığım ürünlerden 6,9₺ 

Benim gratisten aldıklarım bu şekildeydi, her üründe indirime dayanamayanlardanım maalesef, ya siz? 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

  1. bee beauty'nin deniz tuzu spreyini görmemiştim .. güle güle kullan hepsini..:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni gördüm, deneyelim bakalım nasılmış :) çook teşekkürler:)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...