11 Kas 2017

Yeniler #57 | Mavi, Koton, Decathlon

Herkese yeniden merhaba, 

Bu aralar sürekli şehir değiştiriyorum, bu durumdan şikayetçi değilim tabiiki de sürekli yollarda olsam belki sıkılırdım ama bu aralar bu durum beni motive ediyor. 

Ankaradan istanbula geçeceğimi düşünerek 2 günlük kıyafer ve kişisel bakım ürünü getirmiştim, son dakika direk mi gitsek acaba fikri mantıklı gelince planlar değişti, Ankaradaki arkadaşlarımızla anatolium Avm'ye gittik, burda markaların çok güzel indirimleri vardı. En güzeli benim de yoğunlukla anlatacağım gibi Mavi ürünleri oldu. İnanılmaz uygun aldım, Mavi'nin outletlerine şans vermenizi tavsiye ederim, 

İlk durağımız decathlondu, genel olarak çok sevdiğim ve sporla ilgili ya da spor kıyafetlerle ilgili her durumda aklıma ilk gelen mağaza. Çok güzel bir sweat aldım, fiyatı da çok uygundu 69₺,


Sonraki durağımız Maviydi, özellikle 2 kot aldım ki ikisine sadece 79₺ ödedim,

İlki hemen bugün giydiğim Cindy modeli, tam aradığım momjean.



Bu ikili bugünde yola çıktığımız için tercih ettiklerim; otelden çıkmadan hikayeme attığım fotoğrafımı ekliyorum;



Diğeri ise daha klasik botlarla daha rahat kullanabileceğim, dar paça bir kot modelin adı Sophie


Fotoğrafı çekerken farkettim paçalarını biraz uzun almışım, neyseki katlayarak kullanmayı severim:)


Üst gruplarda 2 tanesi 99₺ kampanyası vardı, arkadaşımla birlikte alınca tek sayıyla alma ihtimalim arttı, ben 3 parça almış oldum, tanesi 50₺ ye geldi,


Hepsi erkek reyonundan ama bence bu yeşil kazak en çok kızlara yakışıyor:)


Dar kot pantolonlarla efsane duran oduncu gömleklerini bayan reyonlarından bulmak çok zor oluyor, kalıplar erkek reyonundan daha güzel.


Kırışık görünüyor ama üstte çok güzel durdu, yine kot ya da siyah gömleklerle klasik olan bir gömlek bu kumaşını çok sevdim, üzerimdeki duruşlarını da instagramdan paylaşıyor olacağım. 


Yanımdaki mini parfüm bitince ve yasemin kokusuna dayanamayınca kotondan bu parfümü aldım, kalıcı değil ama çok güzel kokuyor. Fiyatı 34,99₺ yanındakilerde sabah kahvaltım :)

Paylaşmadığımı farkettiğim bir üründen daha bahsetmek istiyorum, Ofiste ya da gezerken bot ya da çizme rahat olmayabiliyor, bu nedenle iyi ama kış koşullarına uygun bir spor ayakkabı almak istedim ve tercihimi reebooktan yana oldu, Goretex materyalinden üretilen bu ayakkabıyı karda bile rahatlıkla kullanabiliyorsunuz, ben nerdeyse her soğukta kalacağımı düşündüğüm anda bu ayakkabıyı kullandım ve hiç pişman olmadım, Hopi uygulamasıyla biriktirdiğim paracıkları boynerin kampanyasıyla 2 katı değerde kullanarak 375 liradan 275 liraya indirimli aldım, size de şiddetle tavsiye ederim, duruşlarını ekliyorum; 



Benim aldıklarım bu şekildeydi hem haftayı kurtardım hem de uygun fiyatlı keyifle giyeceğim kıyafetler almış oldum,

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...