29 Kas 2017

Makyaj bazı #1 | Golden Rose Matlastirici ve gozenek kucultucu makyaj bazi

Selamlar,

Rutinime dönmek her akşam yarın sabah paylaşacağım fotoğrafın hazır olduğunu bilerek uyumak bana çok huzurlu geliyor, bu akşamda öyle bir akşam, ancak siz bu yazıyı sabah okuyor olacaksınız:)

Gelelim konumuza; Elimdeki makyaj bazlarından birinden bahsedeceğim, bu kategorininde denediklerim şeklinde seri halde yazısını yazmak istiyorum, 



Bugünün konusu Golden Rose markasına ait, silikonlu yapıda olduğunu baştan belirteyim, zaten elinize alır almaz ürünün ambalajından anlıyorsunuz, 

Makyaj bazlarını çalıştığım günlerde ten ürünümün daha kalıcı olması için kullanmaktan ziyade, bana koyu gelen ama yapısını sevdiğim ten ürünlerimin rengini açmak içinde kullanıyorum. 


Kullandığım süre boyunca memnun kaldığım bir ürün oldu, bence gözenek küçültme özelliği var ve matlaştırıyor bendeki ürünün son kullanma tarihi geçip bozulduğunu cildimdeki ürünün resmen maske etkisiyle yüzümde oluşturduğu hisle anladım. Bu tarz silikonlu ürünleri önerilen kullanım ömrü süresince kullanmakta fayda var, ömrün dışına çıkıldığında bozulduğunu net bir şekilde anlayabiliyorsunuz. 

Golden Rose kendini geliştiren, takip ettiğim bir Türk markası. Bu ürününü de ihtiyaçlarınıza yönelik öneririm,

İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum;



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...