7 Eyl 2016

Yeniler #35 | Gratis Bayram İndirimi

Herkese yeniden merhaba,

Bu yılın en iyi indirimlerinden birini özellikle cilt bakım konusunda Gratis yaptı, Sadece Gratis'e özel markaları sürekli olarak kullanan biri olarak bu indirimlerden çok mutlu ayrıldım, sadece merak ettiklerimi ve sürekli kullandıklarımı stoklayarak akıllıca bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum, siz ne düşünecekseniz merak ediyorum doğrusu.


Fotoğraftaki her ürün %50 indirimli!

Bee Beauty misel suyu gördüğünüz yerde kapın kapın kapın!!!!

Himalaya gece kremi ve bee beauty yüz temizleme jelini ilk kez deneyeceğim,

Himalaya göz kremi favorimdir,


Benri renkli kulak çubukları makyaj raflarımda çok güzel duracak bence.

Benri muzlu duş jeli EF SA NE kokuyor mutlaka bakın derim.


Gelelim hangi Gratis'e gideceğimi belirleyen marka olan Sleek'e. Adana da sadece Gazipaşa ve Gül bahçesi mağazalarında var. Bu nedenle indirimin ilk günü zaten birbirine çok yakın olan iki mağazayı da ziyaret ettim. İstediğim iki ürünü de çok uygun fiyata almaktan çok çok mutluyum.

Deneyip yorumlarımı en kısa zamanda paylaşacağım.

Son olarak Solingen cımbız aldım.


Son olarak aldığım tüm ürünlerin fiyatları fotoğrafta :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...