16 Eki 2016

Bitenler #23 | Eylül

Herkese yeniden merhaba,

Aylık bitenler yazımı yazmaya oldukça geç kaldım ama nihayet yazma isteğim ve vaktim bir arada geldi ve oturdum bilgisayarımın başına, Her bitenler yazımdaki fix söylemimi söylemesem olmaz; Bitenler yazılarımı aylık yazmaya başladığımdan beri çok daha ürünlerimi çok daha düzenli kullanmaya, son kullanma tarihi yaklaşmadan bitirmeye başladığımı farkettim artık unuttuğum, attığım ürün çok az, Her ay farkında olmadan zihnimde project pan yaptığımı farkettim. Böylece ürünlerimi çok daha iyi yorumlayabildiğimi farkettim. Bazen ürünleri kullanırken fotograflamaya zamanım olmuyordu, artık kullanım sırasında fotograflamayı, yorumlamayı unuttuğum ürünleri bittiğinde hemen fotograflayıp önce instagramda uzun uzun sonrasında bitenler yazımda üzerinden geçiyorum. Benim için çok daha etkili oldu, çünkü bende ürün hakkında ne düşündüğümü hatırlayamayınca kendi yorumlarıma dönüp bakıyorum. bu fotografları da #bugunbitenurunler etiketiyle paylaşıyorum:)

Uzun bir girizgahtan sonra gelelim Eylül ayı boyunca hangi ürünleri bitirdiğime;



Eylül ayında en çok cilt bakım ürünlerim bitmiş, Uzun zamandır kullandığım ürünlerin bu aya denk gelmesi iyi oldu çünkü rutinim yeni ürünlerle değişti, 

Öncelikle temizleme ürünlerinden bahsedeyim, Himalaya yüz temizleme köpüğü banyo dolabında akşam rutinimde, Yves Rocher yüz temizleme jeli duşta sabahları kullandığım temizleyicimdi, ikisinden de çok memnun kaldım, Himalaya köpükten 2. bitirişim, 25 lira üzerine 5 lira gibi çok komik rakamlara düşebiliyor bazen o zaman stoklamak gerek, Yves rocher ise güneş kremi aldığımda yanında hediyeydi en çok kokusunu sevdim, Yves Rocher markası Çin'de satıldığı için bence koyu gri bölgede bu nedenle çok bayılmadığım için bir daha almayacağım ama kurallar değişirse ilk bakacağım ürün bu temizleme jeli olur.

Cyrene makyaj temizleme suları, çok güzellerdi, ancak ben en uygun makyaj temizleme suyu favorimi buldum, Gratis'in kendi markası Bee Beauty 500 ml temizleme suyu indirimsiz 15,90 TL kesinlikle alın! Cyrene'den hiç bir farkı yok. 

Sarı renkli göz altı maskesi aliexpressten çok memnun kaldım, indirimli almıştım bir daha indirimli yakalarsam stoklayacağım. 

Mavi minik maske ise Rossmann'larda satılan Rival de Loop markasının göz çevresi nem maskesı, 4 lü maskeyi indirimli 1,87 liraya almıştım, her birini 2 kez kullanabiliyorsunuz, çok bereketli bir ürün mutlaka bakın derim,

Lux pamuk stoklarım artık yok, Bim ve A101'de ne varsa ondan devam.


Watsons'ın 700 ml'li Botanical şampuanlarından çok memnun kaldım hatta üzerinde indirimlerde 3 kez daha aldım, Şampuan sizin için çok önemli değilse tavsiye edebilirim, 

Hops beyaz sabun kokulu ıslak mendil kokusu tertemizdi, ama kapaklı olmadığı için kuruya kuruya kullandım, keşke hepsi artık kapaklı olsa.

Gratislerde satılan Franziskus markasına ait ayak kremi, çok memnunum. Piyasadaki en uygun fiyatlı gramajı en yüksek ürün bence. 

Madame Coco Amberli keratin özlü el kremi, başlarda favorim olan bu seriden sonuncusunda soğudum. Ki elimde rahat 15 tane vardı. Elimde bir tabaka gibi durduğu için bazı kıyafetlere dokunamadığımı ve elimdeki hissin beni rahatsız ettiğini farkettim. Bir daha almayacağım. 

Watsonslarda satılan Superdrug markasının nemlendirici el kremi, Kullandığım en güzel el kremlerinden biriydi, Üstelik vegan ve tavşanı da var, şiddetli tavsiye ederim.

Klozet kapak örtüsü dışarda kurtarıcı, bu marka değil ancak başka bir marka olarak Rossmann'larda satılıyor.

Watsons'ın kuru mendilleri çok pratik ve çok şık. Kullanmaya devam.


Gelelim en sevdiğim bitenler kısmına;

The balm allık paleti 2 rengin dibini görerek oldukça fazla kullandım ancak bu yılın sonunda 3. yılını dolduruyordui artık yüzümde yapış yapış ağırlık yapmaya ve kokusu değişmeye başlayınca koleksiyonumdan çıkmak zorunda kaldı, gerçekten krem allık kullanıcısıysanız öneririm. Bir tek bu paletiniz olsun yeter, 

Artık kullanılmayacak duruma gelen 2 süngerimi atıyorum. Beyaz olan meşhur HM bendekini en fazla 4 kez kullanmışımdır, buna rağmen her hafta kullanmasam bile yıkadım, ama üzerinde böyle bir renk ve hamurumsu yapıyla karşılaştım, son yıkamamda ise artık sünger elimde parçalanmaya başlayınca tamam dedim. 

Aliexpressten aldığım süngerimi ise artık süresi dolduğu için atıyorum, Oldukça uygun fiyata aldığım için 3 aya bir değiştiriyorum.

Biten bir oje ve concealerla bitenler yazımı sonlandırıyorum. İkisini de dibine kadar kullandım ve bitirmekten çok mutluyum, Ancak ikiside favorim olduğun için yenilerini alacağım. Concealer yedeğim olduğu için hemen transfer oldu ancak note ojeyi bulduğum yerde alacağım, yapısı kuruma hızı fırçası o kadar güzeldi ki defalarca bitirebilirim. Şu ara sadece oje bitirme odaklıyım çoğu ojemin yarısından azı kaldı. Biri biter bitmez note ojeyi kendime ödül olarak alıcam.

Benim bitenler yazım bu şekildeydi. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim!

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...