2 Eyl 2016

Yeniler #33 | Aliexpress Gratis

Herkese yeniden merhaba,

Aliexpress alışverişlerim sık sık olduğu için size fikir vermesi için linkleriyle birlikte paylaşacağım, yanına ufacık Gratis alışverişimi de ekliyorum.



Sünger stoklarım azalınca her zaman aldığım kullanıcıdan sünger depoladım, Artık Aliexpress dışında sünger almıyorum çok alıştım. Linki burada. Diğer opsiyonlara göre rengini ve boyutunu belirleyebilirsiniz. Süngerler bu tatlış mı tatlış poşetlerde geliyor<3 

Göz altı pudra sabitleyibi fırça kadar büyük görünen bu karıştırma fırçalarını görünce bende çok şaşırdım ama o kadar güzel çıktılar ki iyi ki gelmişler diyorum. Buradaki linke tıkladığınızda büyükmüş gibi görünen fırçalar aslında far karıştırma fırçası. Aslında blending fırça yazıyor ama ben hiç okumadan fotoğrafa bakarak aldım.

Far karıştırma fırçasını aldığım satıcıdan Stippling fırça aldım ve inanılmaz güzel çıktı. Her 3 fırçayı da yıkadım kıl dökmediler bu hafta favori fırçalarım oldular diyebilirim. Stppling fırçanın linki burada.

Gelelim arka fon gibi görünen sırt çantama, özellikle seyahatlerde çantada yer kaplamayan bir çantamın olması süper oldu. Linki burada. Yanına da kendilerine 5 yıldız vermemi büyük bir nezaketle rica eden hediye göndermişler. Ben zaten her memnun kaldığım satıcıya en yüksek puanı veriyordum, onlara da gözüm kapalı verdim ama jestleri de çok hoş. 


Küçükte bir takı alışverişi; Linklerini isimlerine ekliyorum.


Aliexpress'ten nasıl mı alışveriş yapılır? Linki burada.



Gelelim Gratis alışverişime, tam bir ihtiyaç alışverişi oldu!

Himalaya seti şeffaf çanta içinde Yüz temizle jeli, Krem ve diş macunu set halinde 12,90 'a aldım,

Dax şekillendirici de indirimli 12 küsür lira olmalı. Değişik bir yapısı var vazelin gibi elden arınması çok zor saçta ağırlık yapmıyor oluşunu sevdim kullanmaya devam ediyorum, Detaylı yorumu instagramda yapacağım.

Benim geçtiğimiz haftalarda yaptığım alışverişler bu şekildeydi, yarın @birtutamben ile alışverişe gidebilirsek pazar günü yeni bir yazı gelebilir:)

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...