5 Tem 2016

Bitenler #20 | Haziran

Herkese mutlu bayramlar!

Bugün bayram erken kalkın çocuklar mantığıyla saat 6 da uyandım, Şu an saat 07:42 Haziran ayı bitenlerimi fotoğrafladım, düzenledim ve yazmaya başlıyorum,

Her zamanki gibi ilk olarak cilt bakımı;



Her zamanki gibi Lux Pamuk karşılıyor sizi, Stoklarım dayandığı sürece burada olacak, Sadece 1 lira olduğu için raftakilerin hepsini toplamıştım, bu tarz bir indirim bir daha bulursam küçük bir vurgun daha yaparım sanırım.

Cyrene Günlük Aydınlatıcı Bakım %2 AHA cilt bakım rutinimin vazgeçilmez bir parçası artık biliyorsunuz, Detaylı yazım burada.

Gülşah Gül suyu; Marketten dev boyunu 3 lira gibi bir fiyata almıştım. Sonlara doğru sıcaklardan olsa gerek ürünün kokusu bozuldu, denk gelirsen tekrar gül suyu almak istiyorum.


Favori şampuanım! Watsons Bira özlü hacim veren şampuan kaçıncı şişem hiç sayamıyorum. Her indirimde 1 tane mutlaka alıyorum. Saç kremi ile birlikte detaylı yazım burada.

Madame Coco Muse de Cachemire kokusunu çok beğendim, yapı olarak zaten geneli aynı fiyatları arttı ve eski fiyatları artık bulamıyoruz ama bazı çeşitleri indirimde alınabilir.

Vanilla oda spreyi; etkinlik hediyesi ürünüydü, sanıyorum benimkinin ağzı yolda açıldı ve bana geldiğinde yarısındaydı, kullanmaya başladığım ilk 2 gün kullanbildim sonrasında unuttum ve sepetten çıkardığımda içinde ürün yoktu. Çok çabuk buharlaştı sanırım. Kokusu şekerli ve biraz ağırca bir vanilyaydı, bu şekilde kullanamadığım için tercih edeceğim bir ürün olamadı.


Beyaz sabun kokusu seviyorsanız, bu ıslak mendil tam sizlik.

Watsons mini ısı bantları, Özel günlerde oldukça kullanışlılar ne az ısı veriyorlar ne de yakıyorlar, Zararlı olduğunu söyleyenler var ancak zor durumlarda kullanmaktan zarar gelmez bence.

Watsons kağıt mendil, çantada taşımak için en şık ve farklı mendiller, seviyorum.


Makyaja dair bitirdiklerimle Haziran ayı bitenlerimin sonuna geliyoruz,

Nuxe Reve de Miel dudak balmı, kavanoz tipiydi ve resmen sömürdüm çünkü dudaklarımda ağırlık yapmadı kurumalarını engelledi. Evet Çinde satılan bir marka ancak bana bundan başkası iyi gelmedi bu yapıda ve özellikle bu ürün gibi mat bir ürün tavsiyeniz varsa duymayı çok isterim.

Gosh Click'n'Conceal kapatıcı aslında yapısıyla hiç bir sorunum yok, incecik, az ötrücü ve nemli bir bitişi var ancak fiyatı %50 indirimli 15,90 TL idi ve içerisinde 3 grama yakın ürün var. Ne kadar kaldığını göremiyorsunuz gibi dezavantajları da olunca tekrar almayacağım bir ürün oldu, Detaylı yazım burada.

Aliexpress fırçalarımdan genel olarak memnunum ama bu tarz attığım fırçam hiç olmamıştı. Fırça her yıkamada boya akıtıyordu biter sandım ve sabırla yıkadım ama asla bitmedi en son allık uygulaması yaparken yanağımı lacivert renge boyayınca kendini bitenler çantamda buldu. 

Benim Haziran ayında bitirdiğim ürünlerim bu şekildeydi. Ürün bitirmeyi çok seven bir insan olduğum için çok fazla bekletmek istemedim çünkü benim için ay bitenleri ayın 1 i ile son günü arasında bitenlerdir, bu sebeple ayın başı itibari ile yeni bitenlerim oldu bile karıştırmamak ve eski bitenlerimi bir an önce atmak için bayram sabahı oturdum ve yazımı yazıp kurtuldum.

Mayıs ayı bitenlerim burada.

Herkese çok güzel bir bayram dilerim!

Mutlu bayramlar, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...