10 Haz 2016

Bitenler #19 | Mayıs

Herkese yeniden merhaba,

Mayıs ayı bitenlerim sadece 2 fotoğraftan oluşuyor, hemen başlayalım!


Splat Likvum-Gel diş macunu, başta pek sevmedim ama çabuk alıştım, verdiği ferahlık ve temizleme hissini de sevdim. İndirimde deneyecek çeşit bulamazsam alabilirim,

Cyrene gece kremi; uzun zamandır bende olan testerı daha yeni kullandığım için de olabilir yapısı ve kokusu çok ağır hatta kötü geldi, 2 kez kullandım 2sinde de cildimde bir ağırlık kötü bir his hissettim.

Cyrene güneş kremi, bu tester aynı alışverişimden değil bir sonrakinden olabilir çünkü oldukça sevdim ve tam boyunu aldım.

Isana Aloe veralı el kremi, bu krem benim ofis kremimdi, çok çabuk emiliyor ve çok temiz kokuyor. Isana markasını sadece Rossmannlarda bulabilirsiniz, çeşitlerinden deneyebilirim.

Bimlerde satılan meşhur burun bandı, bende pek işe yaramadı. 

Bebak Zeytinyağlı el kremi, çanta kremlerimden biri çok güzel kokuyor!

Lux pamuk, yeni favorim!


Urban Style Guide hacim veren köpük; gerçektende hacim veren başarılı bir köpük, indirimde tekrar alacağım.

Redist ballı ve sütlü saç köpüğü; şekillendirmeyi vaadediyor ancak şekillendirmiyor, sadece biraz nem veriyor ve urban Shake'N'Repair çok daha güzel kokuyor bu nedenle urbanla devam. 

Pielor Argan yağı özlü duş jeli, gayet güzeldi. Denk gelirsem tekrar alabilirim.

Wella saç bakım yağı; yengemin Almanyadan getirdiği bir üründü çok sevdim, asla ağırlık yapmayan yumuşacık, elektriklenme yapmayan bir yağdı, Wella hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için ülkemizde satılsa dahi almazdım.

Watsons superdrug hindistan cevizli duş jeli; 2. bitirişim, bu seri hem çok uygun fiyatlı buna rağmende sık sık 1+1 kampanyasına giren ürünler denk geldikçe alıyorum, süprizlerle karşılaşmak istemediğim zaman tercihim. Detaylı yazım burada.

Benim Mayıs ayı içerisinde bitirdiğim ürünlerim bu şekildeydi, ay ay yazınca hem o ay neleri kullanmışım görüyorum hemde fikirlerim henüz tazeyken yazısını yazıyorum, geri dönüp okuduğumda da bana bile rehber oluyor, umuyorum ki size de oluyordur.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma abone olmayı unutmayın lütfen,

Beni Snapchat | Instagram | Twitter'da bakimgunlugu olarak bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...