9 Haz 2016

Yeniler #31 | Koton Stradivarius Pull&Bear Decathlon A101 Şok Watsons

Herkese yeniden merhaba,

Geçtiğimiz haftalarda yaptığım oldukça karışık alışverişimi paylaşmak istiyorum.

Aldığım sıraya göre gidecek olursak;



Serseri tarzıma uygun çok geniş bez bir çanta istiyordum hiç aklımda yokken Pull&Bear'da buldum, Fiyatı:29,90 TL Çok ağır taşımamak lazım omuzlarımı çok acıttı, mümkün olduğunca hafif kullanmalı, efil efil.

Aynı şekilde kocaman dümdüz bir cüzdan arıyordum bu şekilde fermuarlı modelleri hep çok beğeniyordukm ama kısıtlı açılmasını sevmiyorumdum, tam açılabilenini bulunca resmen havada kaptım, Detaylı görsellerini de ekliyorum, fiyatı:45,90 TL olması lazım.



Havuza başlama ve yaz sezonunun gelmesiyle yaz alışverişinin ufak bir kısmı da yapıldı,


Bone de gözlükte Decathlon'un kendi markası, Tamamen plastik bonelerden nefret ettiğim için bu şekilde rahat bir bone arıyordum, rengi benlik olmasa da en düzgünü buydu napalım, fiyatı:9,99 TL

Küçük deniz gözlükleri çok fazla baskı yaptığı için başımı ağrıtıyordu, bu onlara nazaran daha az acıttı, 9 liradan gözlük bakmaya başlayınca ve şfyatını kasada duyunca şok olmamı saymazsak, kutusunun olmasınıda beğendim diyerek cümlemi toparlamaya çalışayım. Fiyatı:55 lira :/


Bu saklama kabını koyma nedenin size fikir olmasıdır, eğer ki benim gibi iş yerine yermeğinizi evden götürüyorsanız sizin için plastiklerden çok daha sağlıklı bir alternatif, tek sorunu cam olduğu için ağır olması. Carrefourlarda ve Şok marketlerde görüp aldım bende 2 boyutu var sanırım 3 boyut mevcuttu, Küçüğün (fotoğraftakinin) fiyatı:5,90 lira.

Sandy mandalinalı kolonya tam bir mandalina kokusu inanamadım! Fiyatı:2,90 lira.


Gelelim ilk Watsons alışverişime,

Saç köpüğü 6 lira olduğu için aldım ancak tekrar almam sadece elektriklenmesini önlüyor ve güzel kokuyor. Asla şekillendirmiyor. 

Watsons sprey krem 1+1 kampanyasından @aslicotala ile aldık, Tanesi 10 liraya geldi.

Duş jellerinde de 1+1 indirim vardı, zaten tanesi 6,90 olunca 2'şer set alıverdik.

Pure Beauty'nin pembe serisi de 1+1 indirime girmişti, cilt lekelerini düzenlemeyi vaadeden ürünü ben anneme @aslicotala kendisine aldı Fiyatı:20 TL'ye gelmiş oldu. Cilt lekeleri için benim her zaman önerim Cyrene %2 Aha dır. Detaylı yazımı buraya bırakıyorum.


Geçtiğimiz hafta sonu snapchatten de anlattığım alışverişim yine Watsons'tan neden? Çünkü evimin dibine Watsons açıldı çok mu belli oluyor :)

Duru duş jeli 1+1 görünce kaçıramadım, 

Pure Beauty temizleme kremi için gitmiştim aslında %40 indirim vardı, Seriyi kullanmıştım ve tekrar alacağım tek ürün temizleyici krem olur demiştim, öyle de oldu. Seri hakkındaki detaylı yazım burada.

Watsons siyah nokta bandı aldım, bakalım nasıl. Fiyatı:5,90 

Watsons günlük pedlerin çiceklisi çıkmış ambalajı o kadar şirin ki.


Sıra geldi Koton'dan aldıklarıma, 

Bordo üst tabiki erkek reyonundan bayan reyonunda asla bu kadar güzel tshirtler olmuyor, Fiyatı:14.99 TL

Siyah düz bir sandalet istiyordum ki istediğim gibi buldum! Çok rahat ve modeli çok hoşuma gitti, fiyatı:49,99 olmalı.

Şarj aletim, kulaklığım ve powerbank için mini bir çanta alacaktım, aliexpresste çok aramadım ama istediğim gibi bulamadım, indirimli fiyatı 10 lira olmasına rağmen hadi alayım dedim, kasada 5 lira çıkınca benden mutlusu yoktu :)

Benim alışverişlerim bu şekildeydi, okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni;

İnstagram | Snapchat | Twitter'dan bakimgunlugu adıyla bulabilisiniz,

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...