10 Tem 2016

Yeniler #32 | Aliexpress Zara Watsons Turkiye

Herkese yeniden merhaba,

Bu hafta elime geçen aliexpress alışverişimle haftanın mini alışverişini sizle paylaşmak istedim, umarım keyifle okursunuz.

İlk olarak Aliexpressle başlayayım; Linkleri her zaman olduğu gibi ekleyeceğim.





Setting Brush ben aldığımda 0,87 Dolardı, Linki burada

Pembe kulaklık linki burada

Fan fırçası sanırım kalmamış linki açılmıyor :/

Eklem yüzükleri ben aldığımda 0,19 dolardı linki burada.

Siyah noktalar için karbon maskesi (asla memnun kalmadım!!) Linki burada.

Göz altı maskesi linki burada.

Aliexpress'ten nasıl mı alışveriş yapılır? Linki burada.


Bugün İnstagramda da paylaştığım haftanın alışverişi;

Öncelikle watsonstan başlayayım;

Urban Shake'n'Repair köpüğü almak için gitmiştim. %40 indirimle nasıl 2 lira düştüğünü hala sorguluyorum:/ 

Banyo liflerinde %40 indirim her zaman olmuyor diye stokladım tanesi 2,70 TL

Ve kasada indirim kurbanı oldum 2,99 TL'ye 1 kutu pamuk aldım. 100 tane için 3 TL bence fazla çünkü 80 adetine 1 en fazla 1,5 TL veriyorum.

Son olarak Zara indiriminden kısa bol lacivert bir pantolon aldım. Çok severek kullandım. Hatta Snapchatte nasıl durduğuna dair aşağıdaki fotoğrafıda paylaştım.


Benim alışverişim bu şekildeydi, okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni Snapchat | Instagram | Twitter'dan 'bakimgunlugu' olarak bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...