18 Şub 2014

El Kremi #1 | Watsons Çikolatalı ve Vanilyalı

Merhabalar;
Bugün sizlere severek kullandığım bir el kreminden bahsetmek istiyorum. Çikolata ve vanilya gibi dünyanın en güzel ve eşsiz iki kokusunu birleştirdiğinden benim için bu kremin yeri apayrı. Sadece kokusu güzeldir deyip, Bir de üzerine Watsons yılbaşı indirimde 1 alana 2.si %50 indirimli olunca gözüm kapalı 4 tane almıştım. Maalesef ikisini kardeşime kaptırdım:(


El kremi benim günlük hayatımda olmazsa olmaz. İş yeri dolabımda, Makyaj çantamda, Ayrıyetten çantamda, Baş ucumda mutlaka bir el kremi olur ve hepsi de günün belirli zamanlarında nerde olduğumla alakalı bana eşlik ederler. Hergün sadece 4 sefer bu kremlerden kullanıp her birini ayrı ayrı defalarca kullandığımda oluyor. 

Cildim her ne kadar kuru karmaysa da ellerim bir o kadar kuru ve çatlamaya çok müsait sadece 1 gün bakmamam yeter. Bu kadar çok kremlenmek artık rutine dönmüşken günün güzel kokular eşliğinde geçmesi adına almıştım bu kremi ve açıkcası çokta umudum yoktu. Çünkü sadece ambalajı sevimli olan ürünlerin içi vasattır ya hep öyle bir önyargım olur ama almadan da duramam.

Ne kadar önyargılı olabileceğimin bir kanıtı daha bu kremdir. Nerdeyse 1 ayda severek bitirdim kendisini ve 2. tüpü açmaya kıyamıyorum :( çünkü yılbaşına özel sevimli ambalajlara sahip ürünlerden biriydi ve tekrar bulamamaktan korkuyorum. 



Ürün 60 ml tam çanta hatta makyaj çantası boyu ambalajı da oldukça yumuşak tamamına yakın bir kısmını tüpten kullandım ve her ürünü dibine kadar kullanma huyum olduğundan kesip kısa bir süre de içinden kullandım :) Kremin rengi çok açık kahve, rengine bayıldım! Alıştığımız beyaz kremlerin dışında farklı renkli krem kullanmak çok hoşuma gidiyor.

Kokusu ve nemlendirmesi bir harika:) instagramda paylaştığımda sevmediğini söyleyenler olmuştu belki kokusu ağır geldi belki istedikleri gibi emilmedi bilemiyorum ama bende her şey tam kıvamındaydı. 

Bulursam alır mıyım? Depo yaparım! bu tarz kakaolu kremlere, vücut losyonlarına, duş jellerine ilgim çok büyük:) 

Çok el kremi kullandım ancak yazdığım diğer krem;

El Kremi #2 | Cosmed


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

3 yorum:

  1. Merak ettim doğrusu. Var mıdır hala reyonlarda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım yok :( bu kadar ballandıra ballandıra anlattığım için de kendime kızdım :(

      Sil
  2. İki Watsons' a uğradım ama kalmamış malesef. Siz benim yerime de keyifle kullanın dilerim. ;)

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...