2 Şub 2014

Neden blog açtım?

    Öncelikle merhaba;

ben kimim? ordan başlayalım..
18 ekim 2013 tarihinde hayalim olan instagram hesabım bakimgunlugu hesabının sahibesiyim :)
o gün bana bu kadar destek göreceğimi, bu kadar güzel dostluklar kazanacağımı söyleselerdi mümkün değil inanmazdım, içimden geçse kendime güler geçerdim.Ancak şu an durduğum yer o kadar farklı ve özel ki böyle hissettiren herkese sonsuz teşekkür ederim.Siz benim en kötü günümü güzel bir yorumunuzla o kadar güzel tersine çevirdiniz ki, iyi ki varsınız! Bu çok farklı bir his; sevildiğini önemsendiğini bilmek apayrı, çok değişik, yaşamayan bilmez. Beni hiç tanımayan, benim hiç tanımadığım insanların 'bir bilene sormak istedim' diye mail atması, yorum yazması mükemmel bir duygu.Yanında çok büyük bir sorumluluğu da getirmesi de her şeyi doğru yapmak zorunda hissettiriyor. Bilmiyorsam da soranla öğrenmek kendime ve bana bir şeyler katabilmek bambaşka.. 

Peki ben instagramda neler paylaşırım?
instagram benim için kullandığım ürünlerin iyi kötü bütün yanlarıyla anlatmak istediğim, bazende hayatımdan kesitler paylaştığım bir platform. Ben her fotografımda mümkün olduğunca ürünler hakkında aklıma gelen her şeyi anlatmaya çalışıyorum.Bu nedenle fotograflarımın açıklamaları uzun uzundur :) . Sorulabilecek her soruyu düşünüp ona göre yazmaya gayret ediyorum tabii ki eklemeyi unuttuklarım oluyor ya da instagram artık yazmama izin vermeyebiliyor. Ve tek fotoğrafla sınırlandırılmak, kolajla da kalitenin düşmesi sorunsalı da var. Blog açmamın temel 2 nedeni bundan ibarettir.Amacım mümkün olduğunca her ürünü detaylı incelemek ve daha başka bir sürü post yazmak.

Yoğun çalışma tempom nedeniyle geceleri daha rahat yazacağıma inanıyorum.Kendime ayıracağım her zamanı bloguma ve instagram hesabıma adayacağımdan şüpheniz olmasın :) istenildikten sonra yapılmayacak hiç bir şeyin olmadığına inananlardanım, sorumluluklarıma yenisi eklemek hayalimi gerçekleştirmenin dayanılmaz hafifliğiyle hiç zor gelmiyor.
 Uzun bir yazı oldu evet ama sonuna kadar gelen 'sen' ben hep sana bir şeyler anlatmak için buralarda olacağım.Sen buralarda olduğun sürece de burda yazılacak çok yazı olacak! 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

7 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım :) inşallah çok yazılar yazarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm çoook teşekkür ederim benimde dileğim o yönde inşaalaaah dilediğim gibi olur :**

      Sil
  2. Bu güzel blog dilerim heyecanınızı hep taze tutsun, neşe ve mutluluk kaynağı olsun. Hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl güzel dilekler bunlar amiiiin inşaalaaah dilediğiniz gibi olur her şey:)) çok ama çok teşekkür ederiim! :))) <3

      Sil
  3. HEYOO HEYOOOO Hoşgeldinnnn :) Hayırlı uğurlu olsun kuzucummm

    YanıtlaSil
  4. ihiihih ben de artık buralardayııım :))))) çooooook teşekkür ederiimmm kuzucuuummm :))) <3

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...