30 Oca 2017

Saç jölesi #1 | Saçlarımı Nasıl Şekillendiriyorum? | Akat Gardi Saç Jölesi

Herkese yeniden merhaba,

İnstagrama kendi fotoğraflarımı yüklemeye başladığımdan beri en çok soru aldığım konulardan birisi saçlarımı nasıl şekillendirdiğim, Ben aslında yılardır aynı rutini uyguladığım için özel bir işlem yapmıyorum, artık rutine döndü. Bu nedenle kısaca bahsetmek istedim.

Bu yazıya konu olan jole sadece 1,35 lira. Hatta Büyük Gratis indirimi alışverişimde buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Çoğu insanın aksine ben jole kullanmayı seven bir insanım, özellikle ıslak görünümlü olanlar favorim. Bu boyu da tam seyahetlik, nitekim öyle de oldu. Seyahatlerimde beni yalnız bırakmadı.



Akat Gardi ve İmaj markalarının pembe renkli ıslak jolelerinden çok memnunum, ikisi de brbirinden uygun fiyatlı ama Akat gardi ambalajına göre içinde daha az miktar ürün içeriyor, imaj kavanozda olduğu için evde kullanıma daha uygun. Bu nedenle ikisi de sürekli aldıklarımdan.Bir ara imaj'ın 500 ml'lik jolesinden almıştım. Yerleşik düzene geçince yine alacağım. Resmen hayat kurtarıyor, bitti derdi yok. Sadece 5 lira olmasını resmen saymıyorum. İçeriğini paylaşıyorum;


Bir ara nedense jole hakkında çok olumsuz yorum aldığım ve etkilendiğim içinde olabilir, kullanmayı bırakmıştım. Köpüklere dönmüştüm ama farkettim ki böyle bir şeye asla gerek yokmuş. Köpükler çok değişken yapılarda olabiliyor, bazılarını ne kadar çok kullanırsan kullan saçını şekillendrmiyor, bazıları da semsert yapıyor. Hayvanlar üzerinden deney yapmayan iyi köpükbulmakta mesele. Bu iki marka en azından Türk malı. 

Saçlarımın nemini havlu ile iyice aldıktan sonra, avucuma aldığım joleyi çok az suyla seyreltip, zaten ıslak olan saçıma uyguluyorum. Jole korkulduğu kadar semsert yapan, saçlar zarar veren bir ürün değil. Heleki düzenli yağ bakımlarınızı duşta saç kreminizi kullanıyorsunuz hiç değil. Ben sabah uyguladığım joleyle uyuyup, ertesi sabahına kadar yıkamıyorum. Normalde joleli saçla yatmakta saç döker derler. Ben öyle bi sorunla karşılaşmadım. Saçlarım gayet yumuşak ama istediğim gibi oluyor. Sadece sertliğini ya da ne kadar kıvırcık olmasını istediğime ben karar veriyorum. Burada daha doğal görünmesi için az miktarda uygulamıştım.


Burada ise daha sık dalgalar istediğim için daha yoğun ve fönü de daha uzun uygulamıştım. 


Buradaki bir diğer faktör, Saç kurutma makinenizin varsa Vigo başlığıdır. Saçlarıma istediğim miktarda ve kulaktan yukarı çıkmayacak diplere hiç yaklaşmayacak şekilde jole uyguladıktan sonra başımı öne eğip mümkün olduğu kadarıyla saçı içine alarak gelişi güzel kurutuyorum, ne kadar uzun ve kurutana kadar uygularsam o kadar istediğim gibi ve kıvırcık saçlarım oluyor. Vigo benim için olmazsa olmaz, seyahatlerimde bile üşenmeden yanıma aldığım bir aparat. Jole ve Vigo iklisi olduğu sürece benim saçlarım istediğim gibi olur.

Benim saç şekillendirme rutinim bu şekilde artık daha minimal ürün kullandığım ve elimdekileri bitirdiğim bir dönemdeyim.İnsan bazen kalabalık olsun her şeyden olsun bazende az öz olsun kafası karışmasın istiyor, tuhaf. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...