12 Oca 2017

Dene Bunu Keşif Kutusu

Herkese yeniden merhaba,

Bugün size yeni bir siteden bahsedeceğim, Dene bunu keşif kutusu sistemi. 



Öncelikle siteye üye olmanız gerekiyor, bunun için Ücretsiz ürün dene butonuna tıklayın,


Formu doldurarak üye olmanız gerekiyor, Üye olduktan sonra profilinizi tamamlamanız gerekiyor, ilgi alanlarınıza göre değişik ürünlere gelebiliyor, her ay gelen kutular ilgi alanlarınıza göre değişmekte, dolayısıyla her ay sabit bir kutu yok, aynı ay içerisinde ilgi alanlarınıza göre size başka bir başkasına başka ürünler gelebilir, 


Bana bu ay gelen ürünler bunlar, sitenin temel mantığı ücretsiz kargoyla size ürün yollayıp, hem sosyal medya hesaplarınızda paylaşmanız, hem denemeniz, hem de yorumlarınızı paylaşmanız için. Yorumlarınızı 30 gün içinde paylaşmanız gerekiyor, bence sistem sadece aktif kullanıcıları kabul ediyor.


Ürünler hakkında kesin yorumlarım olmamakla birlikte, Zaga çikolata hakkında çok kötü şeyler duydum, denemeye korkuyorum desem yeridir, Eti puf karamelli olduğu için seveceğimi pek sanmıyorum,
Beni en çok mutlu eden urban care seyahat boy saç spreyi oldu, Urban Care extreme resist repair serisi testerlarını daha önce de denemiştim, 2. kez denemek iyi olacak, urban şampuanlar genel olarak hep aynı geliyor bana, sadece tea tree şampuan hepsinden ayrı ve favorimdir. 

Kullandıkça yorumlarım instagramda ve burda olacak, 

Dene bunu sitesinin linkine buradan ulaşabilirsiniz, 

Son olarak #bakimgunluguoneriyor notunu düşüyorum, 

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...