11 Şub 2015

Duş jeli #1 | Watsons Superdrug Hindistan Cevizi, Süt&Bal

Herkese yeniden merhaba;

Kişisel bakımda en çok çeşidini kullandığım, en çabuk tükettiğim ve en seviğim gruplardan biri duş jelleri. 

Bu konuda da kullandığım her ürünün yorumunu yapmaya karar verdim. 

Uzun zaman önce hayvan deneyleri yapan markaları kullanmama kararı almıştım. o günden bu yana elimdeki yüklü stoğu bitirmeye odaklandım. Bu nedenle bir süre ürün yorumlayamamıştım. Elimdeki son deney yapan markalara ait ürünler de bitmek üzere. Son kullanma tarihi geçen ürünleri atmam ve bu yazıdan sonra yayınlayacağım ilk yazıdan sonra elimde deney yapan markalara ait ürünün kalmamasının ferahlamasını yaşayacağım. Bundan böyle her kullandığım ürünü rahatça paylaşabilecek yazısını yazabileceğim:)


Kar bulmuşken baya bir ürün fotoğrafladım. Bir süre blogta bu temayı görebilirsiniz:)

Watsons kişisel bakım ürünlerini çok seviyorum. Hem çok uygun fiyatlı, güzel kampanyalara denk gelirseniz çok daha iyi. Örneğin 300 ml duş jeli 3,5 lira haftasonu kampanyalarında 1+1 olarak alabilirsiniz. 


Kremsi duş jeli olmasına rağmen sedefli beyazımsı renkte değil, daha çok şeffafımsı jel kıvamında. Kokusu, köpürmesi, verdiği temizlik hissi çok güzel. 

Hangi ürün olursa olsun, hindistan cevizli seçeneği varsa ilk olarak onu denerim. Bu duş jelinde de böyle oldu. İlk defa hindistan cevizlisini aldım. Çok memnun kalınca ve 1+1 olduğunu görünce süt&bal olanı da denemek istedim. Hindistan cevizli kadar süt&baldan da çok memnun kaldım. Kokuları kalıcı mı? Hayır değil. Zaten ben eğer ki sonrasında kullandığım losyonumla aynı kokuda değilse kalıcı olması taraftarı değilim.

İçeriğini merak edenler için;


İçerik hakkındakı düşüncelerimi az çok biliyorsunuz. Öcü diye gösterilen maddeler nedense benim için önemsiz. Genelde bu tarz durumlarda mutlaka tepkili olurum ama nedense umrumda olmuyor, tabi ki tercih sizin. 

Ürünün açıldıktan sonra 12 ay ömrü var, siz açmasanız bile hepimizin yaptığı gibi kokusuna bakmak için mağazada her duş jeli mutlaka açılıyor, siz siz olun 12 ay beklemeyin, Bu tarz ürünleri çok fazla stoklamak sağlıklı değil. 

Elimdeki duş jelleri bitince bittikçe alacaklarımdan, Diğer çeşitlerinin kokularını çok beğenmedim, içerikleri aynı olduğu için kokusunu keyfinize göre seçebilirsiniz.

Diğer Duş Jeli Yazılarım için;



Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 



Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...