21 Şub 2015

Ağız Bakım #2 | Benri Nane Aromalı Diş İpi

Herkese yeniden merhaba;

Ağız bakımına çok önem verdiğimi bilmeyeniniz yoktur. 

Çok sorunlu dişlerim olduğu için önem vermek zorunda kaldım da denilebilir. Benim gibi diş hekimlerinin deyimiyle gedikli dişleriniz varsa, diş ipi kullanmama durumunuz söz konusu bile değildir. 



Gedikli diş nedir? Dişleriniz bir hizada dizilmemişse birinin bittiği yerde yanında olması gereken gibi değilde hafif çaprazsa aralıkları böylece yok denecek kadar azsa gedikli oluyor. 

Yemek yerken benim gibi gedikli dişe sahip olanların yemek kalıntıları diş aralarına kaçabilir, hatta iki diş arasında öyle bir girer ki diş etinizi sıkıştırır, iki dişi birbirinden iterek sizi öyle bir rahatsız eder ki bazen başka bir şey düşünemez, aklınız hep orda olur. 

Kürdan bu konuda kullanılan en yaygın yöntemdir, ancak ben hem beceremiyorum çok kalın geliyor baş kısmı hem de dişlerime ve diş etlerime zarar verdiğimi düşünüyorum. Her kullanımda diş etlerimin kanaması bunun bir kanıtı. Bu nedenle yanımda tek kullanımlık diş ipleri oluyor; Anı kurtarıyorlar! Eğer ki kullan at diş ipim bitmişse yanımda böyle küçük bir kutu taşıyorum. İhtiyaç çantamdan eksik olmazlar. 

Diş ipini diş hekimim olmasa kullanmak aklıma bile gelmezdi. Öyle bir girdi ki hayatıma resmen bunca zaman kendimi boşa yemişim dedim. Benim gibi takıntılı insanların kurtarıcısı. 


Peki nasıl kullanacağız?

Tavsiye edilen 2 güne 1 gece yatmadan hemen önce kullanmak. Hemen arkasına diş araları temizlenmiş dişe gargarayla yıkamak. Kulağa tertemiz bir görüntü geliyor değil mi. 

Ben sol elimin işaret parmağına yeterli geleceğini düşündüğüm uzunlukta doluyorum. Fazla alıp ziyan etmek yerine ortalama bir uzunlukta almakta yarar var. Bir kısmını dışarda bırakıp sağ elimin işaret parmağına bir kaç sıra olacak şekilde doluyorum. Arada kalan gergin ipi en baştaki azı dişten başlayarak, önce iki dişin arasına geçiriyorum. Önce sağa yaslayarak çıkarıyorum, sağ elimin işaret parmağına yarım dolayarak tekrar aynı iki diş arasına temiz yeri geçirip, bu sefer de sola yaslayarak çıkarıyorum. Her diş arası için aynı işlemi uyguluyorum. 

İşte bu kadar basit, ilk yaptığımda kendimi o kadar rahatlamış hissettim ki bir daha da bırakamadım. 

Piyasa da çok çeşitli markaların diş iplerini bulabilirsiniz, fiyatları arasında uçurum var. Bu sefer denediğim Benri'nin Nane aromalı diş ipi. Fiyatı 2.5 lira. 
Nane aroması yazıyor ancak ağzınızda nane aromasının hissini bırakmıyor, nu ipten hiç bir tat alamadım. 50 metre. Mumlu bir yapısı var. Diş arasına girdiğinde çıkartırken ip ayrılmıyor, dişinizin arasında parçaları kalmıyor. 

Oldukça memnun kaldığım fiyatı dolasıyla tekrar alacağım bir ürün. Benri ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz. Gratisin kendi markaları, ağız bakımda çok başarılı. 

Diğer Ağız Bakım serisi yazılarım;

Ağız Bakım #1 | Watsons Seyahat Kiti


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...