22 Şub 2018

Far Bazı #1 | Trend ITUP

Herkese yeniden merhaba,

Bugün Belgrad DM mağazasından aldığım Mac Paintpotlar gibi olduğunu hayal ettiğim ama alakası olmayan bir makyaj bazını anlatacağım. Eğer yurtdışında görürseniz almayın diye anlatıyorum. 


Testerı olmadan alanlar kurbanı olduğumu söylemem gerek, kavanozun dibinden bakında etiketin büyüklüğünden de yapısını tam anlayamadım. Bu kadar sedefli bir ürün olduğunu açınca farkettim. 





Göz kapaklarında tek başına kullanılırsa yağlı bir görüntü oluyor hiç hoşlanmadım ve göz kapaklarımda resmen ağırlık yapıyor. Far altına kullanamadım, çünkü farı üzerine uyguladığımda altta yağlı bir tabaka gibi durduğu için farı topaklandırıyor. Aydınlatıcı olarak kullanmayı denedim. Rahatsız edici bir yapısı var. Kısacası bu kadar olumsuz konuşmamın nedeni sevmedim,sevemedim. 




450 Dinar gibi bir fiyata almıştım, yaklaşık 18 ₺ ye denk gelmişti o zamanki € kuruyla. 

#bakimgunluguonermiyor etiketimi buraya bırakıyorum, denk gelirseniz bence almayın. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...