30 Haz 2017

Bitenler #31 | Mayıs

Herkese yeniden merhaba,

Haziran sonuna geldik ama ben hala Mayıs ayı bitenlerini yazamadım:( 2gün arayla ay ay bitenlerimi yazacağım,

Mayıs ayında neler mi bitirdim;


İnecto serisi gratislere yeni gelen bir seri. Başka yerde de satılmıyor diye biliyorum, 500ml gramajına rağmen fiyatları çok uygun. Her indirime girdiğinde almak lazım,  hindistan cevizi kokusu hastası olarak performanslarını da göz önünde bulundurarak #bakimgunluguoneriyor etiketini koyuyorum. 

Egos shine jöle markette indirimli olduğu için aldığım bir üründü, ben klasik olarak jöle kullanmayı daha çok seviyorum. Kavanoz olmasındansa tüpte olması çok daha pratik geldi bana. Öneririm.

Dene bunu kutumdan urban care sprey çıkmıştı, ilk kullanımda hafif sertleştiriyor ama tutuculuğu kalıcı değil, kokusuna bayıldım, indirimli bulursam alabilirim.


Isana makyaj düzeltme çubuğu her zaman bitenlerimde okur, Benri ya da isana hangisi indirimliyse alıyorum, ikisininde kalitesi aynı bence.

Lagrita pamuk sanırım A-101'den almıştım. Disk pamuklarda nascita markası hariç kullandıklarımdan hep memnun kaldım, bu nedenle en ucuzunu tercih ediyorum çünkü çok tükettiğim bir ürün.

Bee beauty misel su bence piyasadaki en iyi ve en uygun fiyatlı kombinasyonu sağlayan tek ürün. İndirimlerde stoklamam lazım çünkü elimdeki sonuncu ürünü kullandım:( Bulduğunuzda 3er 5er alın! #bakimgunluguoneriyor !!!!


Splat ulta complex diş macunu, hassas dişler için bir ürün, 2. kez indirimli olduğu için alıyorum ancak bence çok pahalı ve gramajı düşük, rossmannlarda bulabileceğiniz perlodent markasının diş macununu tavsiye ederim. 

Benri renkli kulak çubuğu akrilik düzenleyicide çok şirin olduğu için hep renkli olanları alıyorum, renklisi indirimde olmazda rossmannlarda mor renkli olanları alıyorum. Küçük bir detay ama benim gibi hoşunuza gidiyorsa ikisini öneririm.

Agiss markasının vanilyalı asetonu, adanada boğalar avmden almıştım, çok çok uygun fiyatlı kurutmuyor, muhtemelen kuaför malzemeleri satan dükkanlarda bulunur. 

Facelle günlük ped; cruelty free nadir markalardan bu ince olanından, eğer deney yapmayan bir marka arıyorsanız, aynı markanın pedlerini ve günlük pedlerini öneririm. #bakimgunluguoneriyor !!

Note ojelerini yaklaşık 2 yıl önce 3 al 2öde kampanyasıyla almıştım, sanıyorum bu sonuncusuydu hepsini bitirdim. Fırçaları ve yapıları çok güzel. Kampanya denk getirirseniz mutlaka alın. Şu aralar pastel markasının nude serisini kullanıyorum, elimdekiler bitirince tekrar alabilirim, sonuncu bitirdiğim renk;07 vanillaflower 


Benim mayıs ayında bitirdiğim ürünlerim bu şekildeydi, bu hafta içinde haziran ayı bitenlerimide yazacağım çünkü yine çok ürün birikti, ama siz buna tabiki şaşırmadınız :) 

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim,

Beni Instagram|Twitter|Snapchat|Facebook hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...