21 Ara 2016

Bitenler #25 | Kasım

Herkese yeniden merhaba,

Rutin olarak bitenler yazısı yazmaya devam!
Bu aralar sadece buna vakit bulabiliyorum. Aslında ne kadarda çok kızardım zamanım yok diyen insanlara ama böyle biri oldum çıktım, günler birbirini kovalıyor bazen yetişemiyorum ama daha çok daha yoğun günlerin geleceğini vermek umutla dolduruyor beni. Çok çalışmayı sevmeyenler anlayamazlar bu söylediklerimi :)

Konumuza gelelim mi,



Biten ürünlerimin genel görüntüsü bu şekilde; üzerinde X olanlar bir daha almayacaklarım.



Benri diş macunu; Uygun hatta çok uygun fiyatlı ama içeriği çok güzel bir macun, tadı da çok güzel. Tavsiyemdir!

Duru fresh duş jeli, kokusu çok güzel indirimlerde tekrar tekrar alınır.

İsana kuru şampuan; çok uygun fiyatlı evet crueltyfree ama asla almayacağım bir ürün. Zor bitirdim. Saç diplerimi ağırlaştırdı, kaşındırdı. hiç sevmedim sadece kokusu güzel.

Benri elma özlü duş jeli; bu serinin kokuları çok güzel indrimde inanılmaz uygun fiyatlara geliyor. Tavsiyemdir!

Dax'ın bu ürününü gördüğünüz gibi arkanızı dönün ve uzaklaşın ordan! Vazelinden daha koyu yapış yapış bulaştığı yerden çıkmayan bir ürün. Yok efendim ince ve az saçlılar içinmiş yok hafif bir his bırakırmış hikaye! Saçı inanılmaz ağırlaştırıyor, tertemiz saça yağlı bir his veriyor, çıkmak bilmiyor. 



Watsons markasının kare pamukları; hiç sevmedim. indirimli haliyle almıştım o hali bile bu pamuklar için çok fazla A-101 Bim'den 1,5 liraya disk pamuk alın kat be kat daha iyi. Bir daha almıcam.

Benri Makyaj düzeltme çubuğu; aslında bitmedi ama akrilik düzenleyiciye koyduğum için kutusu çöpe gidiyor, çok memnunum.

Watsonslarda satılan drugstore markasının asetonu cruelty free ancak pril gibi kokuyor. Açık renkler için normal ama fiyatı yine de fazla. Sürekli bitirilen pamuk aseton gibi ihtiyaçları minimum fiyat aralığında tutmak istiyorum. Size tavsiyem 1,90 liraya alabileceğiniz A101'lerde bulabileceğiniz gülşah markasıdır.

Rossmannlarda satılan Alterra markasının sprey deodorantı; Koruması yaz için orta kış için çok başarısızdı, eğer benim gibi kışın daha çok terliyorsanız hiç sevmezsiniz. Crueltyfree roll-on özellikle mum roll-on arayışım devam ediyor. Tavsiyeleriniz varsa duymayı çok isterim!



Watsons'larda satılan i love markasının vücut spreyleri serinin tüm ürünleri 3 yıldır benimle ve artık hazır sonlara gelmişken peş peşe bitiyorlar. Kokuları güzel, kalıcılıkları ortadan az.

Flormar'ın 344 numaralı bu ojesini kaçıncı kez bitirdim hatırlamıyorum. En sevdiğim renk tekrar tekrar alacağım! Pastel nude seriden Bone rengi tek katta aynı etkiyi veriyor. Bende Bone olduğu için bitince ikisinden birini alacağım.

Kalyon Tırnak ve tırnak eti peelingi, peeling için güzel ancak herhangi bir peeling gayette işe yarıyor. Bence ekstra bir ürüne gerek yok.

Madame coco gardenia vücut spreyi; cruelty free oldukça yüksek gramajlı ve uygun fiyatlı ve çok hoş kokan bir ürün. Tavsiyemdir!

Rival de loop kapatıcı, Uygun fiyatlı tam çantada taşımalık bir kapatıcı; neden mi çantada taşımalık çünkü gramajı az bozulmadan biter gider. Kapatıcılığı az oldukça yoğun kıvamlı tam günü kurtaran bir ürün.Tavsiyemdir!


Benim bitenler yazım bu şekildeydi. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim!

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 


Sevgiler. 

2 yorum:

  1. watsons pamuklar ve aseton çok kötü ben de almıştım bir kere ama hiç beğenmedim pamuk konusundaki tercihim İsanadır artık..benri diş macunu ve duj jelini ben de seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonstan zaten yeterince soğuyan biri olarak, kötü ürünlerine seviniyorum artık. İsana da çok güzel her zaman rossmann'a gidemiyoruz malum ama fiyat olarak yine de fazlalar. A101 Bim Şok marketlerde 1,5 liraya aynı pamuk var resmen. Benri diş macunu içerik olarak diş hekimiminde tavsiyesidir, duş jelinin her kokusu efsane 😊

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...